سیاسی

انسجام ملی بیشترین ضربه را بر استکبار وارد می‌کند

اصول انقلاب اسلامی تغییر ناپذیر است و قرار نیست ما بر سر این اصول مذاکره کنیم.
حسین انواری- هویت و ارزشهای ملت ایران از اصول انقلاب اسلامی است، اصول انقلاب اسلامی تغییر ناپذیر است و قرار نیست ما بر سر این اصول مذاکره کنیم. رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی در وحدت کلمه است و انسجام و وحدت ملی برندهترین عنصری است که بیشترین ضربه را بر پیکر استکبار میزند. انقلاب اسلامی ما بر خلاف دیگر انقلابها و تفکرات، بر اساس مردمسالاری و مقید به چهارچوب مبانی اسلامی و هدایت و رهبری فردی عالم، آگاه، شجاع و باتقوا پایهگذاری شده است.

اسلامی بودن، مردمسالاری دینی و ولایت فقیه را از ارکان و پایههای انقلاب اسلامی است و بر خلاف آنچه که دشمنان القا میکنند که اصول انقلاب اسلامی ایران از دست رفته، باید بدانند تا زمانی که رهبری چنین شجاع و آگاه وملتی وفادار در صحنه انقلاب اسلامی ایران حضور دارند، به این اصول کوچکترین خدشهای وارد نخواهد شد.

جداناپذیری دین از سیاست از اصول ترسیم شده توسط امام راحل است و ستون سیاست، مردم و ستون دیانت، تقوی است و حکومت اسلامی باید بسترساز رشد و تعالی مردم و توسعه تقوا در جامعه باشد. امام راحل چنان جاذبهای در بین مردم داشتند که حتی نسل امروز که امام (ره) را درک نکردهاند، عاشق و جذب بنیانگذار جمهوری اسلامی شده است و با تبعیت از مقام معظم رهبری، وفاداری به امام راحل را در صحنه عمل به ثبات رسانده است.

مقاومت و وحدت ملت آگاه ایران اسلامی موجب شده است علیرغم تمام توطئههایی که دشمنان تاکنون علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادهاند، سدی محکم در برابر اهداف شوم استکبار ایجاد شود و این امر مایه نگرانی آنان است. مردم عزیز ما با حضور در صحنه انقلابشان در روز ۲۲ بهمن امسال به طور رسمی و عملی مجدداً اعلام کردند که گزینه آنان اسلام، وحدت و همدلی و تجدید تبعیت با امام و رهبری است و با شعار لا اله الا الله و لبیک یا حسین (ع) آماده هر گونه جانفشانی و فداکاری هستند.

https://shoma-weekly.ir/jQxSzV