سیاسی

انتظامی انتخاب مقبولی است

سردبیر روزنامه «رسالت» گفت: به اعتقاد من یکی از انتخاب‌های مقبول علی جنتی است. امیدوارم شاهد بازگشت جماعتی که در دوره اصلاحات قلم می‌زدند و اکنون در BBC، صدای امریکا و... در حال فعالیت‌ هستند، نباشیم.
محمدکاظم انبارلویی، سردبیر روزنامه «رسالت» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم درباره انتصاب حسین انتظامی به عنوان معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، گفت: بیش از 20 است که انتظامی را می‌شناسم، او در چند دوره نماینده مطبوعات در هیئت نظارت بوده است و به اعتقاد من یکی از انتخاب‌های مقبول علی جنتی است.

رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: او در میان خانواده مطبوعات سال‌ها حضور داشته است و از اعتبار صنفی و حرفه‌ای بالایی برخوردار است، انتظامی خود یک عنصر مطبوعاتی است که همواره در سمت‌های مهم و متفاوتی مدیریت کرده است.

سردبیر روزنامه رسالت درباره الویت‌های معاونت مطبوعاتی جدید، اظهار داشت: مطبوعات همیشه فراز و فرودهای بسیاری داشته‌اند، اما یکی از مسائل بسیار تأسف‌بار، افرادی بودند که در دوره اصلاحات قلم می‌زدند و اکنون در BBC، صدای امریکا و... در حال فعالیت‌ هستند، این اقدام آن‌ها نشان می‌دهد که در زمان حضورشان در ایران هم برای ملت قلم نزده‌اند و خاستگاهی مغایر ملت ایران داشته‌اند. امیدوارم در این دوره شاهد بازگشت این جماعت نباشیم.

حسین انتظامی طی حکمی از سوی علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب شد.

https://shoma-weekly.ir/zz8L1G