سیاسی

انتخابات 1400صحنه رقابت جریان های بدون شناسنامه و با شناسنامه

نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انتخابات پیش رو صحنه رقابت جریان های بدون شناسنامه با جریانات و تشکلهای شناسه دار و همچنین صحنه فعالیت سهم خواهان و منفعت طلبان در برابر طرفداران منافع و مصالح ملی است.
نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: پیروزی اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ به هیچ وجه قطعی نیست و نباید رقیب را کوچک و ضعیف در نظر بگیریم.

حمید رضا ترقی در نشست با خبرنگاران افزود: از طرفی دشمنان با توطئههای خارجی به دنبال روی کار آمدن دولت طرفدار غرب هستند و هزینه بسیار صرف میکنند.

وی ادامه داد: مطابق آنچه ذات قدرت بر افراد تحمیل می کند، کسانی که زمام قدرت را در اختیار دارند به سادگی حاضر نیستند کرسی را ترک کنند و اگر مجبور به این کار شوند، قدرت را به فردی نزدیک به خودشان می دهند تا بخشی از این قدرت را نیز خود حفظ کنند.

ترقی گفت: بخشی از نیروهای خودی نیز با همین تحلیل غلط که اصولگرایان پیروز قاطع انتخابات هستند به جان هم افتاده اند و از رقیب غافل شده اند.

ترقی ادامه داد: البته انتخابات پیش رو صحنه رقابت جریان های بدون شناسنامه با جریانات و تشکلهای شناسه دار و همچنین صحنه فعالیت سهم خواهان و منفعت طلبان در برابر طرفداران منافع و مصالح ملی است.

وی گفت: همه فعالان و حاضران در عرصه انتخابات باید به دنبال ارائه راه حل و برنامه در جهت رفع گرفتاری و مشکلات معیشتی مردم باشند، شرایط اقتضا می کند همه نیروهای انقلاب از اختلافات درونی خود بپرهیزند و به تلاشهای رقیب اصلی بی توجه نباشند.

ترقی افزود: انقلابی نماهایی که در جریان این انتخابات تمام وقت و انرژی خود را به تفرقه افکنی بین نیروهای انقلاب صرف کرده و از رقیب اصلی غفلت می کنند فاقد بصیرت و دور اندیشی هستند.

https://shoma-weekly.ir/8wASS9