سیاسی

انتخابات یک جشن ملی برای ثبات، استواری و صیانت از نظام اسلامی است

وی با تاکید بر اینکه همه گروه‌ها و نامزدها باید در راستای برقراری وحدت تلاش کنند، افزود: هیچ مبنای شرعی و عرفی برای کسانی که خواسته و یا ناخواسته موجب تخریب و تضعیف، حضور مردم در انتخابات شوند وجود ندارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: تبعیت از رهبر معظم انقلاب مهمترین اصل برای برقراری انسجام در کشور است که در این راستا همه باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
وی گفت: امام خمینی(ره) توانست با همراهی مردم و عنایت پروردگار حکومتی بر اساس مبانی دینی و شیعی تشکیل  دهد.
انواری با بیان اینکه  اسلام و همراهی مردم از عناصر اصلی انقلاب اسلامی است، افزود: امروز پیام انقلاب اسلامی بعد از 30 سال در جهان گسترده شده و بیداری اسلامی که امروز در کشورهای منطقه برپا شده، از برکات نهضت امام خمینی(ره) است.
وی شکست جبهه استکبار را نتیجه تأثیر پذیری از فرهنگ اسلامی برشمرد و افزود: جهان امروز به سرعت به سمت دین خواهی و تحولی عظیم در حرکت است به طوریکه برخی از دیکتاتورها که فکر سقوط آنها به سختی ممکن بود امروز از آنها خبری نیست.
 وی ضعف اقتصادی را باعث بوجود آمدن آسیب های فرهنگی و اجتماعی بسیار در جامعه دانست و گفت: همه تلاش دشمنان برای تحریم کشورمان، برای ضربه زدن به اقتصاد ایران برای تخریب فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه است.

 

 

https://shoma-weekly.ir/J5qxyo