سیاسی

انتخابات نقطه امید مردم به نظام است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: باید تلاش شود در مسیر منتهی به انتخابات از ملتهب کردن فضای کشور به شدت جلوگیری کرد و به سیاه‌نمایی و زیر سوال بردن دستاوردهای نظام رو نیاورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند با مورد توجه قرار دادن فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: فرمایشات ایشان برای امت ما همیشه راهگشا بوده و رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تقریبا تمام مسائلی که در رابطه با مباحث داخلی و خارجی لازم بود را بیان و تکلیف را برای همه مشخص کردند.
وی افزود: انتخابات، هیبت نظام را به رخ دشمن می‌کشد و بنابراین هرقدر حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد عزت، امنیت و مصونیت کشور بالا خواهد رفت.
این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه تاکید کرد: مجلس باید مجلس قوی و سالم باشد. وجود چنین مجلسی نیز در گرو حضور نمایندگان سالم در آن است و نمایندگان سالم در نتیجه رقابت سالم به مجلس می‌روند، پس انتخابات باید سالم و رقابتی باشد و این‌ها هیچ تضادی با هم ندارند.
خرسند گفت: برخی فکر می‌کنند رقابت در بی‌تقوایی است و تنور انتخابات باید به هر قیمتی گرم شود. این در حالی است که ما مجلس را یک نهاد خدمتگزار می‌دانیم و کسانی که به مجلس می‌روند باید به قصد خدمت بروند؛ چرا که مجلس جایگاه تشنگان قدرت نیست بلکه جایگاه خدمتگزاران واقعی قلمداد می‌شود و چنین مجلسی نیز با حضور پرشور مردم شکل خواهد گرفت.
وی در ادامه با تاکید بر این‌که «حضور گسترده‌ مردم در عرصه انتخابات می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کند» اظهار کرد: بدانیم که انتخابات سال 88 باید برای همه‌ کسانی که وارد صحنه‌ رقابت انتخابات می‌شوند تجربه باشد و همه باید هم ظرفیت پیروزی و هم ظرفیت شکست را داشته باشند. البته کسانی که برای عمل به تکلیف خود به صحنه می‌آیند وظیفه‌شان را انجام می‌دهند.
این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: نباید در مسیر منتهی به انتخابات به سیاه‌نمایی و زیر سوال بردن دستاوردهای نظام رو آورد، نباید خدمات انجام گرفته را در اذهان مردم تیره و تار کنیم.

https://shoma-weekly.ir/EkHZPu