سیاسی

انبارلویی: تکثر احزاب بدون تولید فکر بی فایده است

متاسفانه اغلب احزاب در کشور، فاقد استانداردهای لازم هستند و لذا ما نمی توانیم به 250 حزبی که موفق به اخذ مجوز فعالیت از کمیسیون ماده احزاب شدند، حساب باز کنیم چراکه آنها عملا نشان دادند که هیچ تولید فکری ندارند و لذا نمی توان به دولت و مجلس حزبی در کشور امیدوار بود.
رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: متاسفانه اغلب احزاب در کشور، فاقد استانداردهای لازم هستند و لذا ما نمی توانیم به 250 حزبی که موفق به اخذ مجوز فعالیت از کمیسیون ماده احزاب شدند، حساب باز کنیم چراکه آنها عملا نشان دادند که هیچ تولید فکری ندارند و لذا نمی توان به دولت و مجلس حزبی در کشور امیدوار بود.


محمد کاظم انبارلویی در گفتگو با ایسکانیوز درباره فرایند تشکیل دولت و مجلس حزبی اظهار داشت: تا زمانیکه حزب به معنای واقعی در کشور وجود نداشته باشد نمی توانیم انتظار تشکیل دولت و مجلس حزبی را هم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ حزبی نمی تواند ادعای اخذ اکثریت کرسی های مجلس را داشته باشد، گفت: ممکن است در مواقعی غلبه یک حزب در مجلس وجود داشته باشد اما به دلیل نبود ساختار متناسب هیچ حزبی نتوانسته در موفقیت مجلس و دولت برای انتخابات نقشی از خود ایفا کند و تاکنون تشکیل مجلس و دولت حزبی عملا اتفاق نیافتاده است.

عضو حزب موتلفه اسلامی با تاکید براینکه تاکنون دولت با محوریت افراد شکل گرفته و نه احزاب، تصریح کرد: احزاب موجود باید دیدگاه های خود را درباره اداره کشور در عرصه داخلی و خارجی به مردم معرفی کنند و ملت هم در انتخابات براساس شناخت از دیدگاه حزبی به پای صندوق رای بروند.

انبارلویی با بیان اینکه احزاب در تولید فکر موثر هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه احزاب در کشور، فاقد استانداردهای لازم هستند و لذا ما نمی توانیم به 250 حزبی که موفق به اخذ مجوز فعالیت از کمیسیون ماده احزاب شدند، حساب باز کنیم چراکه آنها عملا نشان دادند که هیچ تولید فکری ندارند.

وی گفت: احزاب بایستی برای اداره کشور براساس دیدگاه های خود به تولید فکر با استانداردهای علمی و کارشناسی بپردازند و در غیر این صورت احزاب متعدد و متکثر نمی توانند به اهداف خود در دولت مجلس حزبی دست پیدا کنند.

https://shoma-weekly.ir/rUJX9W