سیاسی

امید اصلاح طلبان به شکست ائتلاف اصولگرایان واهی است

امیدواری اصلاح طلبان علیه اصولگرایان یک امیدواری بی پایه و اساس است. اصلاح طلبان خواهند دید که نتیجه این اقدامات آنها وحدت بیشتر اصولگرایان است نه شکست ائتلاف اصولگرایان.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:لیست اصولگرایان بر اساس شاخص های رهبر معظم انقلاب، نهایی خواهد شد.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ، در گفتگو با خبرنگار سیاسی آریا در خصوص استراتژی انتخاباتی اصولگرایان مبنی بر «انصراف به نفع ائتلاف» و احتمال ارائه لیست جداگانه از سوی برخی تشکل های اصولگرا، گفت : همه اصولگرایان اعلام کرده اند که تصمیم نهایی شورای مرکزی ائتلاف درباره لیست انتخاباتی را می پذیرند و این اظهارات معنا ندارند که بخواهند لیست جداگانه بدهند. زمانی که ائتلافی شکل می گیرد، دیگر فهرست جداگانه نمی دهند. مفهوم ائتلاف این است که نتیجه ائتلاف هر چه باشد، آن را بپذیرند.

وی افزود: براساس نقطه نظراتی که مقام معظم رهبری تعیین کردند شاخص های انتخاباتی همان شاخص هایی است که رهبری روی آن تاکید دارند. این شاخص ها هم به لحاظ لیست، لیستی است که توسط افراد انقلابی و خواستار استقلال کشور تهیه می شود. این لیست چیزی را خلاف مصالح کشور دنبال نمی کند.

عضو حزب موتلفه گفت: این نوع لیست دارای عناصری است که بر اساس شاخص های مقام معظم رهبری تعیین شده تا بتوانند به جامعه و مردم خدمت کنند و به دنبال اشرافی گری، بستن بار خود، خیانت به کشور و فروختن کشور نباشند و هدف اشان خدمت باشد. مردم به حضور چنین چهره هایی در لیست ها تمایل نشان می دهند. مردم هم به همین قشر که امتحان خودشان را در خدمت به مردم نشان داده باشند و دستشان آلوده به فساد سیاسی و اخلاقی نباشد، رای خواهند داد. نظرسنجی ها در جامعه کاملا این گرایش را نشان می دهد. لیست هایی که قابل تایید هستند از نظر مقام معظم رهبری مشخص است و لیستی را که اصولگراها بخواهند ارائه دهند باید واجد این ویژگی ها و مختصاتی باشد که مقام معظم رهبری در سخنان خود عنوان و تاکید داشتند.

ترقی در خصوص امیدواری اصلاح طلبان به شکست ائتلاف اصولگرایان گفت: این امیدواری اصلاح طلبان علیه اصولگرایان یک امیدواری بی پایه و اساس است. اصلاح طلبان خواهند دید که نتیجه این اقدامات آنها وحدت بیشتر اصولگرایان است نه شکست ائتلاف اصولگرایان.

https://shoma-weekly.ir/i7lvaQ