سیاسی

امیدواریم مردم با مشاهده مناظرات بهترین انتخاب را انجام دهند

محمد علی امانی گفت: در این مناظره نامزدها دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و مباحثی که باید باعث تنویر افکار عمومی شود، به صورت خوبی انجام شد و در نهایت این مردم هستند که می‌گویند چه کسی پیروز مناظره بوده است.
محمد علی امانی گفت: میرسلیم در دومین مناظره انتخاباتی وعده‌های نامحقق روحانی طی 4 سال گذشته را مطرح کرد. امیدواریم مردم حقایق را بشناسند.

رئیس ستاد انتخاباتی مهندس سید مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: روند دومین مناظره کاندیداها براساس انتخاب بحثی که پیرامون موضوع فرهنگی، سیاست خارجی و سیاست خارجی بود، نسبت به مناظره گذشته رو به تکامل بود

امانی در گفتگو با تسنیم خاطرنشان کرد: در این مناظره نامزدها دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و مباحثی که باید باعث تنویر افکار عمومی شود، به صورت خوبی انجام شد و در نهایت این مردم هستند که می‌گویند چه کسی پیروز مناظره بوده است.

دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به رویکرد میرسلیم در مناظره دوم گفت: آنچه که میرسلیم در مناظره دوم مطرح کرد وعده‌هایی بود که روحانی به مردم قول داد و 4 سال فرصت داشت که به این وعده‌ها جامه عمل بپوشاند. امیدواریم مردم حقایق را بشناسند و در تصمیم‌گیری خودشان در آینده بتوانند به نحو احسن عمل کنند و بهتربن تصمیم ممکن را بگیرند.

https://shoma-weekly.ir/nTOHaw