سیاسی

امیدواریم احزاب کشور مانند موتلفه حلقه وصل مطمئنی بین مردم و مسئولان باشند

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: حزب موتلفه اسلامی تشکلی اصیل و باسابقه ی مبارزاتی قبل از انقلاب و برخوردار از شخصیتهای نخبه، مبارز و در خط ولایت و انقلاب است که نقش های مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن داشته اند.


به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین قریشی در دیدار با حمید رضا ترقی قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: موتلفه را همراه اسلام ومترادف ولایت می دانیم و امیدواریم این شیوه در بقیه احزاب کشور نیز پدید آید که مثل موتلفه تشکلی اسلامی،منصف، انقلابی، پخته سیاسی و حاضردر صحنه و مدافع انقلاب و رهبری و مراقب بر اصول انقلاب باشند و حلقه وصل مطمئنی بین مردم و مسئولان نظام باشند .

در این دیدار که به مناسبت معارفه دبیر جدید حزب موتلفه اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار شد، قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری به ائمه جمعه، مسئوولیت اجتماعی آنها در جذب جوانان، جها دتبیین وسخنگویی انقلاب اسلامی را مضاعف کرد.

وی همچنین گفت: حزب موتلفه اسلامی فعالیت سیاسی خود را در راستای مواضع مرجعیت انقلابی امام و رهبری و نمایندگان ایشان در استانها دنبال می کند.

ترقی تاکید کرد: موتلفه تشکلی سیاسی - دینی است و وابسته به هیچ دولتی نبوده و از ابتدای شکل گیری در منزل حضرت امام(ره) درجهت تحقق آرمان ایجاد جامعه نمونه اسلامی وشکل گیری دولت اسلامی تلاش کرده است .

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حزب گریزی در استان آذربایجان غربی و کم رنگ بودن فعالیتهای تشکل‌های سیاسی، بر ضرورت فعالیت احزاب انقلابی در استان برای رشد جامعه پذیری سیاسی تاکید و پاسخگویی به شبهات جوانان را وظیفه مشترک احزاب و ائمه جمعه دانست.

در این دیدار سیف حقیقت به عنوان دبیر جدید حزب موتلفه اسلامی در استان آذربایجان غربی معرفی شد.

https://shoma-weekly.ir/7MKRdz