سیاسی

امنیت ایران، اسلامی و مردمی است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی کمک به سیل زدگان را وظیفه عمومی دانست و اظهار داشت: هم دولت و هم مردم باید به این مقوله نگاه ویژه داشته باشند.

به گزارش عصر کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند به روز تجلیل از سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: آن‌ها باوجود توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی، به‌طور گمنام زحمت می‌کشند و امنیت را فراهم می‌کنند.

وی امنیت کشورمان را متفاوت از دیگر کشورهای جهان دانست و تصریح کرد: امنیت ما هم اسلامی و هم مردمی است.

خرسند با اشاره به روز بزرگداشت ارتش گفت: در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه، که عادت به تحقیر ملت و تکریم خائنان دارند، ارتش دوران پهلوی را با ارتش کنونی مقایسه می‌کنند.

خطیب جمعه کازرون ادامه داد: در سال ۱۳۲۰ وقتی متفقین برای اشغال تهران حرکت می‌کنند، قبل از رسیدنشان به تهران، فرماندهان ارتش رضاخان، تمام سربازان را مرخص و پادگان‌ها را خالی کرده و متفقین بدون شلیک یک گلوله، تهران را اشغال کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان بین ارتش و سپاه فتنه‌گری می‌کنند گفت: امروز ارتش و سپاه دو بال پیروزی ما هستند که هیچکدام بدون دیگری موفق نیستند.

خرسند با یادآوری فداکاری‌های ارتش و سپاه در سیل اخیر کشور گفت: نظامیان ما به مناطق سیل زده می‌روند و قبل از حضور نیروهای امدادی به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

امام جمعه کازرون کمک به سیل زدگان را وظیفه عمومی دانست و اظهار داشت: هم دولت و هم مردم باید به این مقوله نگاه ویژه داشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/V68J7L