سیاسی

امنیت امروز ایران مدیون جنگ با دشمن است نه سازش

اگر آن روز با دشمن نمی جنگیدیم و سازش می کردیم وضعیت ما مثل عراق و سوریه بود اما جلو طاغوت ایستادیم و نتیجه آن عزتی است که امروز در دنیا داریم.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:‌امروز دشمن با تبلغات علیه اسلام،پیامبروشیعه وایجاد شبهات می خواهد جوانان ما را منحرف کند که وظیفه مبلغان وروحانیون است درمقابل تبلغات سوء دشمن بایستند و مقابله کنند .

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد خرسند درآیین عمامه گذاری چند تن ازطلاب حوزه علمیه کازرون افزود: پیامبر اسلام درهمه زمینه ها باید الگو باشد، پیامبر رحمت فرمود با کفار نمی شود وارد گفت و گو شد و امروز عزت ما وعزت اسلام در نه گفتن به کفارو استکبار ستیزی و درگفتن حق است.

وی ادامه داد:‌ امروز امنیت کشور ما در دنیای که حرکت های تروریستی در آن انجام می شود شهدایی است که درهشت سال جنگ تقدیم کردیم و بهای این امنیت را پرداخت کردیم.

امام جمعه کازرون افزود: اگر آن روز با دشمن نمی جنگیدیم و سازش می کردیم وضعیت ما مثل عراق و سوریه بود اما جلو طاغوت ایستادیم و نتیجه آن عزتی است که امروز در دنیا داریم.

حجت الاسلام خرسند به توانایی حل مشکل اقتصادی کشورمان بدست جوانان اشاره کرد و گفت:مگر این امنیتی که داریم کشورهای دیگر برای ما تامین کردند مگر این پیشرفت های نظامی و فناوری آنها به ما دادند پس باید خودمان باور کنیم که ما می توانیم هر کجا این سخن مسئولین را باور کردند پیروز هستیم.

https://shoma-weekly.ir/kW3tka