سیاسی

امروز با جنگ اقتصادی می خواهند مردم را از ولایت فقیه دور کنند

دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمنی دشمنان با ولایت فقیه دائمی است.
دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمنی دشمنان با ولایت فقیه دائمی است.
محمد علی امانی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها در گفت وگویی اظهار داشت: دشمنی با اصل ولایت فقیه از زمانی آغاز شد که موضوع آن در مجلس خبرگان قانون اساسی مطرح شد و از آن زمان تاکنون عده ای کمر همت برای ضربه زدن به آن بسته اند، دشمن هم می داند که بقای نظام اسلامی در گرو ولایت فقیه است.
وی با اشاره به اینکه در آستانه عید ولایت قرار داریم گفت: ولایت فقیه تنها جایگاهی است که از حکومت دینی، نظام اسلامی و مردم حمایت می کند و همان طور که از ابتدا به دنبال ضربه زدن به ولایت بودند امروز هم در تلاش برای آسیب زدن به این جایگاه هستند.
عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی ادامه داد:  دشمنان نظام اسلامی برای رسیدن به این هدفشان، هر دوره از یک روش استفاده می کنند؛ روزی منافقین با اعلام جنگ مسلحانه می خواستند مردم را مقابل ولی فقیه زمان قرار دهند که نتیجه عکس گرفتند و با شناختی که مردم پیدا کردند امروز آنها جزو منفورترین ها هستند.
وی تصریح کرد: امروز هم که دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستیم به دلیل همان کینه ورزیها نسبت به ولایت فقیه است.
وی تاکید کرد: یک روز جنگ مسلحانه با مردم بود، یک دوره فتنه بود، مقطعی جریان انحرافی بود و امروز با جنگ اقتصادی می خواهند مردم را از ولایت فقیه دور کنند.
امانی با بیان اینکه مردم همواره پشت سر ولی خود حرکت می کنند گفت: دشمن شناسی و بصیرت مردم باعث شده دشمن با هر لباسی که وارد شده به نتیجه نرسیده است.
وی اضافه کرد: جوانان ما باید با توجه به آنچه در سال های پس از انقلاب اتفاق افتاده، مطمئن باشند که با تدبیر رهبری نظام از این پیچ عبور خواهیم کرد و تنها راه حرکت پشت سر ولی فقیه است. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به نقش احزاب در شناسایی دشمنان به مردم و ارائه تحلیل به روز به جامعه گفت: حزب موتلفه اسلامی با سابقه ای که دارد و تجربیاتی که در دوره های مختلف به دست آورده، جایگاه مناسبی برای ارائه تحلیل برای افزایش بصیرت و دشمن شناسی جامعه است.

https://shoma-weekly.ir/3pIPQa