سیاسی

امانی: جورچین پیروزی های ملت با تدبیر رهبری کامل شد

محمد علی امانی گفت: در نظام مردم‌سالاری اسلامی ایران، انتخابات جلوه‌ای برجسته و ممتاز از تجلی اراده، ملی و خواست عمومی است.
قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: هرگاه مردم انتخابی کرده و بعد از چندی دریافتهاند که در انتخابشان اشتباهی رخ داده در دوره بعد نه تنها قهروعقب نشینی نکردهاند بلکه با شوروشوق بیشتر و نیز با بررسی و رصد کامل جریانها و رقبا وارد عرصه میشوند و گزینه،مورد نظرشان را بر میگزینند.

وی تحقق حماسه،سیاسی سال ۹۲ را حاصل مدیریت حکیمانه و هوشمندانه،رهبری معظم انقلاب دانست و افزود: ایشان از ماهها پیش با نامگذاری سال ۹۲ به سال «حماسه،سیاسی، حماسه،اقتصادی»، جورچینی را طراحی کرد که خروجی آن از یکسو پیروزی بزرگ و افتخارآفرین ملت و از سوی دیگر بهت و رسوایی و ناکامی دشمن بود.

امانی خاطرنشان کرد: بعد از این حماسه،بزرگ، جریان اصول گرایی باید به واکاوی و بررسی کارکردهای خود بپردازد و نقاط ضعف و آسیبها و چرایی عدم توفیق تشکیلاتیاش را در صحنه،رقابتهای انتخابات ۹۲ مرور کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی پرهیز از درگیر شدن در مقوله،مقصریابی و نیز سرگرم شدن و گم کردن نقطه اصلی را از ضروریات این مقطع اصولگرایان دانست و سرفصلهایی همچون ضرورت بازسازی و نوسازی پایگاههای اجتماعی، لزوم پای بندی و عمل به میثاق نامهها و تعهدهای داده شده، بازخوانی قوتها و دستاوردها و مستندسازی و تقویت تجربهها و کارکردهای مثبت و بهره گیری از روشهای هم افزایی طیفهای جدید اصول گرایان و پرهیز از مجادلههای رسانهای و برچسب زنی به جریانهای هم سو را از اولویتهای دستور کار اصولگرایان معرفی نمود.

https://shoma-weekly.ir/fF4b66