سیاسی

امانی: باید بودجه با توجه به جنگ اقتصادی تنظیم شود

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت:همانگونه که در مقطع جنگ انتظار می رود که بودجه جنگی بسته شود، امروز که جنگ اقتصادی تمام رخ عیان گشته است انتظار نیست که دولت و مجلس بودجه عادی را در دستور خود قرار دهند. اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی ما در جنگ اقتصادی است و با تقویت و استحکام اقتصاد درون زا ما را از آسیب هایی که همینک در عرصه اقتصاد به ویژه تولید متوجه کشور است مصون خواهد داشت.
محمد علی امانی گفت: دولت و مجلس امسال زیر بار بودجه مشابه سالهای قبل نروند. قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با روزنامه الکترونیک شما با اشاره به نزدیک بودن زمان تسلیم بودجه 94 از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اقتصاد مقاومتی در سالهای قبل بر زمین مانده است و باید این مطالبه در بودجه عملیاتی شود.

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم برنامه است و باید در تمام رفتار دستگاه های اجرایی متجلی گردد. شاهراه رسیدن به این امر تنظیم بودجه با در نظر گرفتن الزامات اقتصاد مقاومتی است.

امانی خاطر نشان کرد:‌همانگونه که در مقطع جنگ انتظار می رود که بودجه جنگی بسته شود، امروز که جنگ اقتصادی تمام رخ عیان گشته است انتظار نیست که دولت و مجلس بودجه عادی را در دستور خود قرار دهند. اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی ما در جنگ اقتصادی است و با تقویت و استحکام اقتصاد درون زا ما را از آسیب هایی که همینک در عرصه اقتصاد به ویژه تولید متوجه کشور است مصون خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه با شعار نمی توان در این جنگ پیروز شد، تصریح کرد: طی دو سال گذشته اینکه راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است، مورد تایید مکرر همه کارشناسان قرار گرفته است اما در عرصه عمل بروز این اعتقاد دیده نمی شود.

https://shoma-weekly.ir/TE2y7v