بین الملل

امارات در پی ایجاد شکاف بین امت اسلامی است

ترقی بیان کرد: اقدام خائنانه امارات نه تنها ماهیت این رژیم را برای جهان اسلام نشان داد بلکه این اقدام لکه ننکی برای رژیم امارت در برابر ملت و امت اسلامی شد تا دیگر نتوانند با عزت سربلند کند.
نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امارات به عامل مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده تا زمینه بازگشایی راه آنان را به خلیج فارس را فراهم کند و شکاف بین امت و ملت اسلامی پدید آورد.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقدام دولت امارات متحده عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اقدام امارات را یک اقدام خیانت کارانه نسبت به جهان اسلام و عرب و همچنین آرمان فلسطین نامیدند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب نیز تأکید کردند گذشته از تمامی جنایتی که اسرائیل علیه ملت فلسطین انجام می دهد و نقشی که صهیونیست ها در قتل، غارت و کشتار زنان، کودکان و مردم مظلوم فلسطین داشته اند و نقشی که این رژیم در بیرون راندن ملت فلسطین از سرزمین خود داشته است، مسئله ای نبوده که امارات آن را نادیده بگیرد.

وی افزود: چنانچه ذره ای وجدان انسانی در سران امارات بود، صرف نظر از بعد وظایف اسلامی و رسالتی که در جوامع اسلامی از سوی ملت ها بر دوش سران کشورهای اسلامی است؛ آنان حداقل باید از این جنایات اسرائیل چشم پوشی نمی کردند و همچنان با قطع رابطه، زمینه انزوای بیشتر اسرائیل را فراهم می کردند.

ترقی بیان کرد: اقدام خائنانه امارات نه تنها ماهیت این رژیم را برای جهان اسلام نشان داد بلکه این اقدام لکه ننکی برای رژیم امارت در برابر ملت و امت اسلامی شد تا دیگر نتوانند با عزت سربلند کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: امارات به عامل مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده تا زمینه بازگشایی راه آنان را به خلیج فارس را فراهم کند و شکاف بین امت و ملت اسلامی پدید آورد.

وی با بیان اینکه این خیانت طولانی نخواهد شد چرا که اسرائیل از بین خواهد رفت و این رابطه نیز موجب اضمحلال امارات خواهد شد، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری راه بازگشت را برای امارات باز گذاشته اند و معظم له توصیه کردند که امیدواریم زودتر سران امارات از اشتباهی که کرده اند، برگردند و اجازه ندهند که در جهان اسلام شکافی ایجاد شود.

https://shoma-weekly.ir/3aGjSD