سیاسی

اقدام تحریک آمیز رئیس جمهور مقابل نجابت ها جای تعجب دارد

همراه بودن سرفهرست نامزدهای طرفدار دولت در یک سفر رسمی در حالی که هیچ مسئولیت دولتی ندارد و همراه کردن ایشان در این سفر نوعی دخالت دولت در انتخابات مرحله دوم مجلس است و امیدوارم که شخص ایشان این اشتباه بزرگ را جبران نمایند.
محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: عملکرد سال ۹۴ را محاسبه و برای سال ۹۵ با برنامه ریزی آماده باشیم

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با تبریک سال نو به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران از خدای متعال برای معظم له و همه ملت های مسلمان و اسیر استکبار و ظلم به ویژه برای ملت بزرگ ایران سلامت ، برکت ، مزید توفیقات ، نصر و فتح الهی را مسالت کرد.

حبیبی در پایان سال پر ماجرای ۹۴، ضرورت محاسبه دقیق هر فرد و هر حزب ، جناح ، جریان، نهاد و دستگاه به ویژه مسئولان دولت و قوه قضائیه و مقننه و مجمع تشخیص مصلحت نظام را از عملکرد یکساله خود را یک وظیفه اسلامی دانست و اظهار داشت: همه باید محاسبه کنیم که در طول این سال چه توفیقاتی و خدماتی را با عنایات الهی انجام داده ایم و شاکر باشیم و شکر عملی و عبادی را طراحی و اجرا کنیم و باید محاسبه نمائیم که چه قصور و تقصیر هایی داشته ایم.

وی تصریح کرد: دولت محترم و ریاست قوه قضائیه در سال ۹۴، مخاطب ولی امر مسلمین بوده اند و وظایفی را برای آنها تعیین فرمودند. آیا این بزرگواران محاسبه می کنند که تا چه مقدار توانسته اند به رهنمودها و راهنمایی ها و سیاست های اعلامی معظم له عمل کرده اند و اگر کوتاهی داشته اند آیا در فکر هستند که چگونه باید جبران نمایند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب سال ۹۴ را سال همدلی و همزبانی ملت و دولت با کارگزاری دولت اعلام فرمودند. امید داریم که دولت بتواند شفاف و به دور از تبلیغات آنچه را دراین راستا انجام داده است به ملت گزارش دهد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: رهبر محبوب و اندیشمند انقلاب اسلامی در دیدار خبرگان در فرمایش های مهم و راهگشای خود سه اولویت اقتصاد مقاومتی،ادامه پرشتاب حرکت علمی کشور و مصون سازی فرهنگی کشور را برای دولت و مسئولان دولتی تعیین نمودند. حزب موتلفه اسلامی با جدیت با رصد دقیق برنامه ها و رفتار و گفتار ریاست محترم دولت و همه وزرا و مسئولان عمل همه جانبه و جدی دولت و مسئولان دولتی را در سال ۹۵ مورد تحلیل قرار خواهد داد.

حبیبی از آحاد ملت در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری برای شرکت در انتخابات پر شور و پر رای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تشکر و همت آنان را تحسین کرد و اظهار داشت: مردم به وظیفه خود عمل کردند و انتظار دارند که مسئولان دولتی و نمایندگان منتخب در مجلس دهم نیزصادقانه به وظایف خود عمل نمایند.

وی در مورد رفتار دکتر روحانی در یزد از ان به شدت انتقاد کرد و گفت: همراه بودن سرفهرست نامزدهای طرفدار دولت در یک سفر رسمی در حالی که هیچ مسئولیت دولتی ندارد و همراه کردن ایشان در این سفر نوعی دخالت دولت در انتخابات مرحله دوم مجلس است و امیدوارم که شخص ایشان این اشتباه بزرگ را جبران نمایند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه بیان داشت: مواضع ایشان نیز یکطرفه و تحریک آمیز بود. در فضایی که پس از انتخابات رفتار نجیبانه کسانی که رای نیاورده اند و طرفداران آنها تحسین ولی فقیه را به دنبال داشته است ، اقدام تحریک آمیز رئیس دولت جای تعجب دارد. حزب موتلفه اسلامی دولت را متعلق به همه مردم می داند و رفتاری که دولت را یکطرفه و طرفدار یک بخش از جامعه نشان بدهد در شان دولت نمی داند.

حبیبی پیروزی عظیم ملت را در مجلس خبرگان رهبری را که علیرغم همه تحرکات دشمنان و استکبار و صداهای بیگانه از جمله بی بی سی، مجلسی استوارتر و مستحکم تر از همیشه ایجاد کرد و بیعتی جدی از طرف مردم با اصل ولایت فقیه و روحانیت اسلام بود سرنوشت ساز خواند و برایخبرگان محترم مزید توفیقات و استمرار عمل انقلابی و تفکر انقلابی و انقلابی ماندن را مسالت نمود.

وی درباره آراء دادگاههای آمریکایی بیانم داشت: ما از قوه قضائیه می خواهیم با تشکیل دادگاههای ویژه به کلیه آسیب ها و زیان ها و غارتگری های آمریکا از ایران پس از جنگ دوم جهانی و به ویژه پس از کودتای آمریکایی-انگلیسی ۲۸ مرداد ۳۲ را بررسی و با صدور احکام و دستور اقدامات قاطع، حقوق حقه ملت ایران و شهدایی که پس از سال ۳۲ تا کنون در اثر کودتای آمریکایی شهید شده اند و دیه انها را مطالبه نماید.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تقدیر از ابتکارات و آزمایش های موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را موجب مباهات و دلگرمی همه مسلمانان مظلوم و ملت ایران دانست و در آستانه سال نو برای دانشمندان موشکی و همه دست اندرکاران دفاع از سرزمین اسلام توفیق های بیشتر و نیل به افتخارات بالاتر را برای انان آرزو کرد.

حبیبی از همه آحاد ملت و همه جریان های سیاسی و سربازان گمنام امام زمان(عج) و به ویژه ازمسئولان قضایی و دولت خواست که مسئله مهم نفوذ را در دستور کار خود قرار دهند و هر گونه رخنه ای ولو کوچک را چاره سازند.

وی در پایان اظهار داشت: سیاست های حزب موتلفه اسلامی پس از انتخابات در طول سال ۹۵ انشاالله با تبعیت کامل از شعار سال مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان تنظیم خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/rYwyTE