سیاسی

اقدام اخیر سپاه مقدمه انتقام بود

افتخاری گفت: اقدام اخیر سپاه ضرب شصت مقدماتی بود برای آنکه دشمن بداند پایش را بیش از گلیمش دراز نکند و به ایجاد آشوب، جنگ و ناامنی در منطقه نپردازد. قطعا انتقام‌های بعدی در راه است و این یک مقدمه بود.
نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که آمریکا دست خود را از منطقه کوتاه نکنند و از منطقه بیرون نروند و بخواهند به ایجاد ناامنی برای کشورهای منطقه بپردازند، باید منتظر انتقام های جدی و اساسی باشند.

لاله افتخاری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به این موضوع که آمریکا باید منتظر انتقام‌های بعدی ایران باشد،‌ اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که اقدام اخیر سپاه تنها یک سیلی به آمریکا بود؛ در واقع این اقدام اخیر سپاه هنوز انتقام نبود بلکه گوشه‌ای از آن بود.

وی ادامه داد:‌ اقدام اخیر سپاه ضرب شصت مقدماتی بود برای آنکه دشمن بداند پایش را بیش از گلیمش دراز نکند و به ایجاد آشوب، جنگ و ناامنی در منطقه نپردازد. قطعا انتقام‌های بعدی در راه است و این یک مقدمه بود.

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:‌ در صورتی که آمریکا دست خود را از منطقه کوتاه نکند و از منطقه بیرون نروند و مشکلاتی ایجاد کنند و بخواهند به ایجاد ناامنی برای کشورهای منطقه بپردازند، باید منتظر انتقام های جدی و اساسی باشند تا جایی که نتواند از جای خود بلند شود.

وی بیان کرد: اخیرا ترامپ اعلام کرده که اقدام اخیر سپاه ایران، هیچ آسیبی به پایگاهش نرسیده است؛ بنظر می‌رسد اگر او اقرار به این موضوع کند،‌ یعنی ضربه را تأیید و شکست خود را اعلام کرده است؛ به همین دلیل او سعی می کند اینچنین دروغ بگوید تا به مردم و آنهایی که به او دلبسته و تکیه کرده‌اند،‌بگوید که هیچ مشکلی وجود ندارد و روحیه‌اش را نباخته است.

افتخاری اظهار داشت:‌ حتی ترامپ سعی دارد با دروغ‌هایش از مردم سوءاستفاده کند و بگوید که هیچ اتفاقی نیفتاده و گرفتاری برایش رخ نداده است. همچنین ممکن است ضربه آنقدر بزرگ بوده باشد که او هنوز نمی‌تواند آن را بپذیرد. برای مثال کسی که بطور ناگهانی یکی از نزدیکانش را از دست می‌دهد، تا مدت‌ها مرگ او را انکار می‌کند و پس از مدتی موضوع را می‌پذیرد؛ بنظرم ترامپ هم چنین حالتی برایش ایجاد شده است و پس از مدتی به موضوع اقرار خواهد کرد.

وی بیان کرد:‌ به زودی ترامپ به ضربه‌ای که بر او وارد شده است، اقرار خواهد کرد و آن را خواهد پذیرفت و حتی پرده از جریانات خواهد برداشت. او هم در شوک به سر می‌برد و هم آنکه می‌خواهد جامعه‌اش را در میان تردیدها قرار دهد درحالی که مستندات چیز دیگری را نشان می‌دهد.

https://shoma-weekly.ir/f2gtES