سیاسی

اقدامات تروریستی دشمنان هیچ گاه به نظام مردمی ایران آسیبی وارد نمی‌کند

دکتر علیرضا اسلامی با اشاره به توهمات جمشید شارمهد و گروه تروریستی وابسته به آن برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است و به همین جهت اقدامات آنها آسیبی به کشور نمی‌زند.

این کارشناس مسائل سیاسی به سابقه فعالیت‌های گروه‌های تروریستی اشاره و بیان کرد: از ابتدای انقلاب شاهد فعالیت چپ‌ها مانند توده‌های فدایی خلق علیه انقلاب اسلامی در قالب فعالیت‌های تروریستی بودیم و امروز همچنان این گروه‌ها به علاوه گروه‌های دیگر به روش‌های مختلف این اقدامات را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اقدامات تروریستی گروه تندر به سرکردگی جمشید شارمهد اظهار کرد: این افراد یک گروه سلطنت طلب هستند که سال ۸۳ تشکیل شد. آنها فکر می‌کردند خود یا حامیانشان می‌توانند نظام را ساقط کنند و جمشید شارمهد مدعی بود در حفاظت کامل اف بی آی قرار دارد و هرگز جمهوری اسلامی نمی‌تواند به او دسترسی داشته باشد ما در نهایت شاهد بازداشت و دستگیری او هستیم.

اسلامی از حمایت آلمان از جمشید شارمهد گفت و بیان کرد: این حمایت ناشی از تابعیت آلمانی شارمهد است و این اقدامات در تداوم اقدام انگلیس علیه ایران پس از اعدام جاسوس خود است. اعدام این افراد باعث از بین رفتن سرمایه‌های دشمنان می‌شود زیرا همین گروه تندر دارای تجهیزات رسانه‌ای رادیویی و تلویزیونی بود.

وی با بیان اینکه گروه تندر ۲۳ اقدام علیه ملت ایران انجام داد، اظهار کرد: تعدادی از این اقدامات توسط نیروهای امنیتی قبل از رخ دادن حادثه‌ای کشف شد اما در نهایت پنج اقدام این گروهک موثر بود که یکی از آنها انفجار در حسینیه سیدالشهدا است که ۱۴ شهید و ۲۱۵ مجروح نتیجه آن اقدام جنون آمیزشان بود که خودشان به صراحت به آن اعتراف کردند.

اسلامی با تصریح بر اینکه گروه تندر و شخص جمشید شارمهد از جهالت جنگ نرم به جنگ سخت کشیده شدند گفت: از یک زمانی به بعد این گروه به اقدامات رسانه‌ای و تبلیغی بسنده نکرد و دست به اقدامات تروریستی زد که مجموعه اقدامات آنها نشان می‌دهد قصد داشتند تروریسم ضد دینی را تئوریزه کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به توهامات جمشید شارمهد و گروه تروریستی وابسته به آن برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است که از پشتوانه‌ای قوی برخوردار است و به همین جهت اقدامات این گروهک‌های تروریستی آسیبی به نظام و کشور نمی‌زند و تنها سبب می‌شود خودشان به هدر بروند.

https://shoma-weekly.ir/yHsXAv