سیاسی

اقتصاد پویا و اسلامی حلال مشکلات است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مشکلات کشور قابل حل است، گفت: با انتخاب درست مردم و انتخاب نمایندگان اصلح از کسانی که تفکرشان آلوده به چپ، تفکر لیبرالی نیست و می‌تواند اقتصاد را به یک اقتصاد پویا و اسلامی سوق دهد، گزینه‌ای است که حل مشکلات را نیز به راحتی انجام می دهد.

همچنین همزمان با ایام الله دهه فجر نشست صمیانه جوانان حزب موتلفه اسلامی با حضور دکتر اسدالله بادامچیان دبیرکل این حزب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، بادامچیان در این نشست ضمن بیان تحلیلی از وقایع 40 ساله انقلاب به مرور آن پرداخت.
وی با اشاره به گام دوم انقلاب و نقش آفرینی جوانان در این مرحله، گفت: اصول انقلاب در گام دوم نوشته شده و آن رسیدن به دولت کریمه اسلامی، رسیدن به جامعه نمونه اسلامی و رسیدن به یک تمدن نوین اسلامی است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مشکلات کشور قابل حل است، تاکید کرد: با انتخاب درست مردم و انتخاب نمایندگان اصلح از کسانی که تفکرشان آلوده به چپ، تفکر لیبرالی نیست و می‌تواند اقتصاد را به یک اقتصاد پویا و اسلامی سوق دهد، گزینه‌ای است که حل مشکلات را نیز به راحتی انجام می دهد.
بادامچیان با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، گفت: ما در انتخابات پیش رو چه در شوراها و چه در ریاست جمهوری باید کاری کنیم که افرادی بر سر کار بیایند که بتوانند گام دوم را را به درستی اجرایی کنند و این بیش از همه بر عهده جوانان است که نقش آنها در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.
وی خطاب به جوانان حاضر در جلسه تاکید کرد: این شما هستید که قرار است ۵۰ سال آینده کشور را بسازید و ایران را آباد کنید و ساختن جامعه پویا و شاد وظیفه شماست.
در ادامه این جلسه جوانان حاضر به بیان دیدگاههای و نقطه نظرات خود پرداختند.
https://shoma-weekly.ir/fJdEI0