سیاسی

اقتدار ملی ایران در نیم قرن اخیر رشد فزاینده داشته است

اگر نموداری از اقتدار ملی را از سال 1340 تا کنون ترسیم کنیم، این اقتدار رشد فزاینده داشته است بنابراین ملت باید با این اقتدار ملی و نیروی نهفته در بازوان میلیون ها جوان ایرانی تکیه کند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: درک دولت و ملت از مذاکره و توافق به هم نزدیک شده است، امروز دولت ما همان موضع ملت را در مورد آمریکا و بدعهدی این کشور دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به راهپیمایی 13 ابان درباره چرایی سر دادن شعار مرگ بر آمریکا بعد از گذشت حدود 4 دهه از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نفرت از آمریکا و خصومت ورزی این کشور در ملت ریشه دارد و دهها سال امریکایی ها به ملت ایران ظلم کردند.

وی ادامه داد: مردم ما در جواب ستم جهانی استکبار، شعار مرگ بر آمریکا را حفظ کردند و هر سال 13 آبان که روز جهانی مبارزه با استکبار است پرشورتر از سال قبل حضور می یابند.

انبارلویی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، درباره تغییر مواضع دولتی‌ها در قبال آمریکا، گفت: دولت فکر می‌کرد که در یک گفت و گوی چند جانبه می تواند با آمریکایی ها به توافق برسد اما نتایج برجام نشان داد این تصور غلط است حتی در سفر اخیر روحانی به نیویورک هر چند ترامپ برای دیدار با رئیس جمهور ایران التماس کرد روحانی این ملاقات را نپذیرفت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: درک دولت و ملت از مذاکره و توافق به هم نزدیک شده است، امروز دولت ما همان موضع ملت را در مورد آمریکا و بدعهدی این کشور دارد.

انبارلویی درباره مهمترین راه مقابله با دشمنی آمریکا، بیان کرد: اگر نموداری از اقتدار ملی را از سال 1340 تا کنون ترسیم کنیم، این اقتدار رشد فزاینده داشته است بنابراین ملت باید با این اقتدار ملی و نیروی نهفته در بازوان میلیون ها جوان ایرانی تکیه کند.

وی گفت: تنها راه مقابله با آمریکا را در حوزه اقتصاد، اقتصادی مقاومتی و در حوزه سیاسی تاکید بر مواضع آشتی ناجویانه با آمریکا است.

https://shoma-weekly.ir/oG1KXa