سیاسی

اقتدار فکر تجاوز را از دشمن دور می کند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:رزمایش‌هایی در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف کشور توسط بسیجیان با بصیرت و سلحشور انجام می‌گیرد که دشمن را از خیال تجاوز و شیطنت پشیمان می‌کند و بدین طریق از رسیدن به اهداف نامشروع و نامبارک زیاده‌خواهان جلوگیری خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: منطق الهی و انسانی دلیل مقابله با استکبار و دفاع ما از مظلومان جهان است.

حجت‌الاسلام محمد خرسند در رزمایش مدافعان حرم گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در پادگان امام رضا (ع) کازرون گفت: این رزمایش و دیگر رزمایش‌ها یک پیام دارد و آن این که ایران اسلامی با اقتدار و عزت از کیان خود در برابر دشمنان دفاع می‌کند.

خطیب جمعه کازرون تصریح کرد: رزمایش‌هایی در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف کشور توسط بسیجیان با بصیرت و سلحشور انجام می‌گیرد که دشمن را از خیال تجاوز و شیطنت پشیمان می‌کند و بدین طریق از رسیدن به اهداف نامشروع و نامبارک زیاده‌خواهان جلوگیری خواهد کرد.

خرسند با بیان اینکه رزمایش‌ها آینده انقلاب ما را بیمه کرده و امنیت کشور را محقق می‌سازد، افزود: دشمن وقتی قدرت و اقتدار ما را ببیند فکر تجاوز نمی‌کند.

وی تصریح کرد: شما بسیجیان مدافعان منطق اسلامی و انسانی هستید لذا قدر جایگاهتان را بدانید و معنویت خود را افزایش دهید و آمادگی حضور در تمام حوادث، وقایع و فتنه‌های آینده را داشته باشد.

امام‌جمعه کازرون عربده‌کشی‌های استکبار را نشانه ضعف و بی‌منطقی دانست و گفت: در مقابل استکبار ملت ایران منطق و استدلال دارد و اگر از خود دفاع می‌کند بر اساس یک منطق الهی و انسانی است.

وی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی اگر از محرومیان جهان دفاع کرده و در مقابل ظلم می‌ایستد و به استکبارستیزی افتخار می‌کند بر اساس همین منطق الهی و انسانی است.

خرسند ادامه داد: با همین منطق الهی و انسانی بوده که امروز کشور ما یکی از تأثیر‌گذارترین نظام‌های سیاسی عالم است و دوستی و دشمنی ما نیز بر همین منطق صحیح مبتنی است.

خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه در همه کارهای زندگی به‌ویژه در حوادث سیاسی و اجتماعی و فرهنگی فصل‌الخطاب را ولایت بدانید، تأکید کرد: تمام گرایش‌های سیاسی و شخصیت‌های کشور ما همه و همه اگر تک و مثل دانه تسبیح باشند تأثیرگذار نخواهند بود و ولایت مثل نخ تسبیح به آنها ارزش و اعتبار می‌دهد.

خرسند با بیان اینکه امروز دنیای استکبار و به‌ویژه امریکا از هر زمان دیگری ضعیف‌تر است یادآور شد: همان‌طور که امام راحل پیش‌بینی کرده نشانه‌های زوال آمریکا نمایان شده است و دیری نمی‌پاید که به سرنوشت شوروی سابق گرفتار شود.

https://shoma-weekly.ir/B4SA1n