سیاسی

افکار عمومی ملتها به سمت محور مقاومت حرکت می کند

محمد کرمی راد با اشاره به کمک های تسلیحاتی امریکا به عربستان برای تجاوز به کشورهای همسایه تصریح کرد: امریکا از این توطئه خود نیز نتیجه ای نمی گیرد و افکار عمومی ملتها به سمت محور مقاومت حرکت می کنند و دنیا خواهد فهمید که ریشه تمام دشمنی ها امریکا و رژیم صهیونیستی است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برگزاری مانورهای مختلف از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت : این مانورها نشاندهنده قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است و همین امر جرات تجاوز به دشمنان را نمی دهد.

«محمد کرمی راد» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نقش ایران در تامین امنیت منطقه خلیج فارس گفت: موقعیت ژئو پلیتیک و ژئواستراتژیک ایران در حوزه منطقه خلیج فارس ویژگی هایی دارد که بقیه کشورها از این ویژگیها محروم هستند. بیشترین ساحل در حوزه خلیج فارس متعلق به ایران است.

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: ایران مولفه های امنیت در ساختار قدرت و ساختار نیروهای مسلح در منطقه را دارد و آنچه در راستای امنیت منطقه می توان بیان کرد این است که جمهوری اسلامی ایران همواره این اطمینان را به کشورهای منطقه داده است که اگر پای خارجی ها و کسانی که منافع خود را به منافع منطقه گره زدند و خواستار چالش در منطقه هستند قطع شود یک آرامش و سکون پایدار در منطقه را برای همیشه خواهیم داشت.

فعال اصولگر با اشاره به توطئه های امریکا و رژیم صهیونیستی در موضوع ایران هراسی و شیعه هراسی در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس افزود: با توجه به این سیاست امریکا طبیعی است که زرادخانه های امریکا در جایی قرار بگیرد که بتواند منافع آنها را حفظ کند و به گفته ترامپ از عربستان 460 میلیارد دلار بدوشند و بعد ایران اسلامی را بعنوان کسی که دشمن قطعی عربستان است نشان دهند و بگویند که اگر ما نباشیم ایران دو روزه شما را درهم می کوبد و این نیز از جمله تحریکا ت دیگر امریکا و رژیم صهیونیستی در میان کشورهای خاورمیانه است.

کرمی راد اظهار کرد: آنچه که نسبت به حیات و بقای یک رژیم ستمگر به نام امریکا که به قول سردار سلامی جز قول کاغذی چیزی نیست جز اینکه آنها به دنبال منافع خود هستند و سیاست آمریکا منافع محوری است پس طبیعی است که منطقه خلیج فارس که یک منطقه غنی انرژی و منابع زیر زمینی نفت و گاز و امکانات تجاری همیشه مورد توجه غرب و امریکا قرار بگیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در دوره هشتم مجلس با بیان اینکه دشمنان اگر می توانستند اسیبی به جمهوری اسلامی ایران بزنند کوتاهی نمی کردند اما این قدرت بازدارندگی که در ایران دیدند جرات تجاوز به خود نمی دهند ادامه داد: رهبر انقلاب همواره سیاست های جمهوری اسلامی ایران را در منطقه بیان کردند و این امر همواره از سوی نیروهای مسلح مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به مانورهای مختلف نیروهای مسلح در منطقه خلیج فارس گفت: این مانورها از سوی سپاه و ارتش با هدف نمایش قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است و برخی از این مانورها به صورت مشترک با برخی از کشورهای همسایه برپا شده است که همگی نشاندهنده قدرت نظامی و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کرمی راد اظهار کرد: تحلیل گران امریکا به این موضوع اذعان دارند که نمی توانند در منطقه حرکتی انجام دهند اما همواره به شیطنت های خود در منطقه ادامه می دهند. باید کشورهای منطقه بدانند که صلح پایدار در منطقه به نفع تمام کشورها بوده است اما باور این موضوع برای آل سعود سخت است.

وی با اشاره به کمک های تسلیحاتی امریکا به عربستان برای تجاوز به کشورهای همسایه تصریح کرد: امریکا از این توطئه خود نیز نتیجه ای نمی گیرد و افکار عمومی ملتها به سمت محور مقاومت حرکت می کنند و دنیا خواهد فهمید که ریشه تمام دشمنی ها امریکا و رژیم صهیونیستی است.

https://shoma-weekly.ir/diDfU6