سیاسی

افق آینده اصولگرایان را روشن می‌بینم

بنده افق آینده اصولگرایان را روشن می‌بینم و فقها افکارشان نزدیک است و یک راه پیشنهاد می‌کنند و از این رو برای وحدت جای نگرانی نیست.

نمایندگان جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و حزب مؤتلفه با آیتالله موحدیکرمانی دیدار کردند و گزارشی از روند وحدت اصولگرایان به دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ارائه دادند.

بر پایه این خبر آیتالله موحدیکرمانی در این دیدار تصریح کرد: بنده افق آینده اصولگرایان را روشن میبینم و فقها افکارشان نزدیک است و یک راه پیشنهاد میکنند و از این رو، برای وحدت جای نگرانی نیست.

پیشرفت در نشست سه جانبه احزاب اصولگرا

پیش از این دیدار نشست سه جانبه همگرایی و وحدت تشکلهای اصولگرایی میان حزب مؤتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری به میزبانی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، در این نشست که با حضور نمایندگانی از حزب مؤتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری برگزار شد بار دیگر بر ضرورت وحدت اصولگرایان تاکید شد .

همچنین در این جلسه اعضا با بررسی شرایط موجود سیاسی بر وحدت و یکپارچگی حداکثری تمامی احزاب و تشکلهای اصولگرا تاکید کردند.

گفتنی است نشستهای همگرایی و وحدت اصولگرایان میان حزب مؤتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری ادامه خواهد داشت و نمایندگان این سه تشکل بهزودی با آیتالله یزدی دبیرکل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز دیدار خواهند کرد.


https://shoma-weekly.ir/zzgYJS