سیاسی

افشاگری در مردمسالاری دینی خارج از ضوابط شرعی است

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: البته این موارد در کشور‌های دیگر هم وجود دارد، اما نظام ما مردمسالاری دینی است و نباید از ضوابط شرعی خارج شویم و افشاگری چیزی نیست که شرع به ما اجازه داده باشد.

سید مصطفی میرسلیم رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به منبع عظیم نیروهای مردمی در کشور اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور باید بداند که رئیس جمهور همه ملت ایران است و باید یاران خود را از شایستهترین افراد انتخاب کند و اگر این گونه پیش برود همه مشکلات اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و حتی سیاسی حل میشود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در همین ارتباط از برخی تخریبها که منجر به افشاگریهای کورکورانه افراد نسبت به هم میشود انتقاد کرد و گفت: وقتی کسی صلاحیتش در مراجع نظارتی تایید میشود افشاگری کردن که از ۱۵ سال پیش رایج شده است چه معنایی دارد؟

آقای میرسلیم افزود: البته این موارد در کشورهای دیگر هم وجود دارد، اما نظام ما مردمسالاری دینی است و نباید از ضوابط شرعی خارج شویم و افشاگری چیزی نیست که شرع به ما اجازه داده باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در افشاگریها موضوعاتی مطرح میشود که شرعی و قانونی نیست و اختلال در انتخابات ایجاد میکند، وقتی ما مطلبی را علیه کسی در فضای مجازی به راه انداختیم، دیگر اصلاح آن زمان میبرد و شاید در فرصت دو هفته تبلیغات نتوان جبران مافات کرد.

میرسلیم گفت: باید برنامههای خودمان برای حل مشکلات کشور بگوییم و قطعا از نعمتها و برکات موجود در کشور که یکی از آن منابع نفت و گاز است استفاده کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: البته اخیرا از این منابع و مزیتهای آن استفاده میشود که نه تنها برای ما درآمد دارد بلکه اشتغال آفرین است؛ اخیرا شاهد بودیم که در بحث صادرات چه درآمدهای ارزی برای ما از بابت صادرات محصولات میانی و نهایی صنایع پتروشیمی به دست آورد.


https://shoma-weekly.ir/9gPNOP