سیاسی

افتخاری: ورود زودهنگام به مصادیق انتخاباتی اختلاف اصولگرایان را رقم می زند

زود وارد شدن به عرصه انتخاباتی که بیش از یک سال و نیم به برگزاری آن باقیمانده است کاری عبث و بیهوده است و موجب اختلاف و فرافکنی در جریان اصولگرایی می‌شود.
لاله افتخاری با اشاره به آفت‌های رسیدن به این وحدت اظهار داشت: خود برتربینی و تأکید بیش از حد روی ائتلاف و شخص، جریان اصولگرایی را به حاشیه می‌برد. در جریان اصولگرایی نظرات مختلفی وجود دارد؛ نمی‌گوییم که اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذارند بلکه برای رسیدن به وحدت از منیت پرهیز کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: همه دیدگاه‌های اصولگرایی باید به سمت هم حرکت کنند و زمانی که این از خودگذشتگی بوجود بیاید، وحدت قابل دستیابی است.
عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس شورای اسلامی راهکارهای رسیدن به این اتحاد را رجوع به ریش‌سفیدان اصولگرا عنوان کرد و اظهار داشت: باید بزرگترهای جریان اصولگرایی جمع شوند و برای رسیدن به این وحدت برنامه‌ریزی کنند و موارد وحدت‌آفرین را تقویت کنند. حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تحقق منویات مقام معظم رهبری، حل مشکل بیکاری و ازدواج جوانان از مواردی است که اگر برای آنها راهکاری بیاندیشیم و برنامه برای آن داشته باشیم قطعا در کنار وحدت نسبی‌ای که حاصل خواهیم کرد، می‌توانیم در انتخابات آینده موفق باشیم.
این نماینده مجلس ورود زود هنگام به انتخابات آینده مجلس را مخالف منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: زود وارد شدن به عرصه انتخاباتی که بیش از یک سال و نیم به برگزاری آن باقیمانده است کاری عبث و بیهوده است و موجب اختلاف و فرافکنی در جریان اصولگرایی می‌شود.

https://shoma-weekly.ir/PrRtCJ