سیاسی

اعضا از اظهار نظر شخصی پرهیز کنند

یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگویی در رابطه با مواضع اخیر عسگراولادی واکنش نشان داده و گفته بود جامعه مدرسین در جلسه اخیر خود مواضع آقای عسگراولادی را محکوم کرده است.
یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتوگویی در رابطه با مواضع اخیر عسگراولادی واکنش نشان داده و گفته بود جامعه مدرسین در جلسه اخیر خود مواضع آقای عسگراولادی را محکوم کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری رئیس حوزه علمیه قم و عضو شاخص جامعه مدرسین در گفت وگو با افکار نیوز در واکنش به این مصاحبه با ابراز گلایه از اینگونه مواضع فردی که به عنوان مواضع رسمی جامعه عنوان میشود، در خصوص اعلام موضع یکی از اعضای جامعه مدرسین علیه عسگراولادی، گفت: این نظر شخصی بوده است و به هیچوجه موضع جامعه مدرسین محسوب نمیشود.
امام جمعه موقت قم با بیان اینکه در جلسه اخیر در مورد موضوع یاد شده موضعی گرفته نشد، گفت: موضع رسمی جامعه مدرسین از طریق رئیس و یا به صورت بیانیه اعلام می
شود.
دیگر عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم در گفت
و گو با روزنامه 19 دی با بیان اینکه مواضع جامعه مدرسین از طریق اطلاعیه رسمی و یا توسط رئیس اعلام میشود خاطرنشان ساخت: بقیه حضرات اعضای محترم جامعه مدرسین تنها نظرات خودشان را بیان مینمایند.آیت الله غروی با تأکید بر اینکه هیچ کسی دارای عصمت نیست گفت: آقای عسگراولادی یک مطلبی را اظهار کردهاند هرچند مورد پسند ما نباشد ولی آن را از روی صدق و صفا و با نیت خوب گفتهاند. نباید به خاطر این اظهارات به شخصیت ایشان جسارت شود.وی افزود: آقای عسگراولادی از یاران اولیه امام(ره) و انقلاب بودند که تعداد آنها به انگشتان یک دست هم نمیرسد. و در این سالها در خدمت مردم و انقلاب بوده و هیچگاه طلبکار نبوده است. نباید برخی از افراد برخوردی کنند که ضدانقلابها خوشحال شوند.

آیتا... غروی هر گونه برخورد افراطی با شخصیتهای اسلامی و انقلابی که از استوانههای نظام و انقلاب هستند را ضربه به انقلاب توصیف و بر حفظ حرمت شخصیتها تأکید کرد.

وی تأکید کرد: آقای عسگراولادی از ارکان اصولگرایان هستند. امروز بعضیها خوشحال میشوند که از داخل اصولگرایان به آقای عسگراولادی بیحرمتی شود. برخی افراد نباید کاری کنند که مخالفان اصولگرایان خوشحال شوند.

https://shoma-weekly.ir/TlRmUA