سیاسی

اعضای حزب مؤتلفه از بذل جان در راه اعتلای نظام دریغ ندارند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حزب مؤتلفه اسلامی در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، از بذل جان دریغ ندارد و همان طور که سابقه بیش از 50 ساله آن نشان داده است، مرد میدان مبارزه و گوش به فرمان ولایت مطلقه فقیه هستیم.
احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به 26 خرداد سالگرد به شهادت رساندن جمعی از اعضای حزب مؤتلفه اسلامی به دست سفاکان رژیم پهلوی اظهار داشت: همزمان با اوج‌گیری علنی مبارزات امام خمینی (ره) علیه حکومت خودکامه پهلوی، شاهد بنیان‌گذاری تشکیلاتی به نام هیأت‌های مؤتلفه با نظر مبارک حضرت امام خمینی (ره) بودیم که در ابتدا نام جمعیت و بعدها نام حزب مؤتلفه اسلامی به خود گرفت.

وی افزود: این حزب خوش‌نام در کوران مبارزات امام راحل یکی از بازوان اصلی حضرت بود به شکلی که موجب نفوذ مبارزات امام خمینی (ره) در بین اقشار مختلف جامعه شد و تا اینکه افراد زیادی از حزب سنگ فرش میدان 15 خرداد را از خون خود گلگون کردند و بر تداوم راه نهضت مهر تأئیدی زدند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: شاه تصمیم گرفته بود با تصویب طرح کاپیتولاسیون تیشه بر ریشه هویت ایرانیان زده و بدین طریق خاکسای خود را به اربابش آمریکا نشان دهد و برای مستشاران آمریکا مصونیت قضایی ایجاد کند و امام خمینی (ره) را مانع بر سر اجرای این طرح دید، لذا ایشان را به ترکیه تبعید کرد.

مقدم ادامه داد: شهیدان حاج صادق امانی، محمد بخارایی، مرتضی نیک‌نژاد، رضا صفارهرندی از اعضای فعال حزب نتوانستند ننگ این خفت را بپذیرند و درصدد اعدام انقلابی حسنعلی‌منصور نخست وزیر وقت رژیم منفور پهلوی برآمدند.

وی افزود: ظهور مردانی از تبار غیرت و آزادمردی جان را در کف دست گرفته و با علم به اینکه با انجام این اقدام شهادتشان حتمی است در عزم آنان خللی وارد نشد و در نهایت پس از اعدام انقلابی حسنعلی‌منصور خائن از سوی مأموران رژیم دستگیر و در محوطه زندان با تیرباران به شهادت رسیدند.

این فعال سیاسی عنوان کرد: 26 خرداد سال 44 سالگرد شهادت این عزیزان همچون برگ زرینی بر تارک پرافتخار حزب می‌درخشد و این شهادت نه تنها نتوانست در حرکت حزب خللی ایجاد کند، بلکه عزم اعضا را برای برانداختن رژیمی که شالوده آن بر ظلم و ستم بنیان نهاده شده، جزم‌تر شد.

مقدم با اشاره به شهدای دیگر حزب مؤتلفه از جریان روحانیت مبارز به شهادت استاد شهید آیت‌الله مطهری عضو شورای روحانیت حزب به ‌دست گروهک آمریکایی فرقان در 12 اردیبهشت ۵۸ اشاره کرد و گفت: حزب به وجود چنین مردانی مفتخر است که بر قله شرف و انسانیت می‌درخشند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، مهمان دیگر متنعم از خوان نعمت الهی را شهید مظلوم بهشتی از اعضای شورای روحانیت حزب خواند و گفت: با شهادت این شهید مظلوم مهر دیگری بر حق بودن جریان مؤتلفه زده شد و این بزرگوار در جریان انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی با عرض ارادات به مقام ربوبیت سر بر آستان دوست گذاشت و مردانه افتاد تا انقلاب استوار بایستد و تداوم داشته باشد.

وی تأکید کرد: منافقان کور دل آمریکایی در حالی ننگ شهادت شهید مهدی عراقی عضو مؤسس حزب و فرزند برومند ایشان شهید حسام را به جان خریدند که برای آنان نام مزدوری ثبت و برای این دو شهید افتخار مقام یافتن در جوار قرب الهی ماندگار شد.

مقدم ادامه داد: در تاریخ پرافتخار حزب مؤتلفه اسلامی نام شهدای دیگری نیز ثبت است، همچون شهید عباسعلی ناطق‌نوری، صادق اسلامی، علی درخشان، دکتر عباسپور و شهید سرحدی از جمله شهدایی بودند که در جریان انفجار حزب جمهوری اسلامی در تیر ماه سال 1360 متنعم از رزق ربوبی در جوار امن الهی آرمیدند و با نظر به وجه‌الله پاداش مجاهدت خود را از بارگاه قدس احدیت گرفتند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی شهید دیگر حزب که به فیض عظمی شهادت نائل آمد را شهید سیداسدالله لاجوردی دانست و گفت: این شهید که عضو مؤسس حزب بود به دست منافقان مزدور در شهریور ۱۳۷۷ شربت شهادت را نوشید و از فرش تا عرش اعلی پرواز کرد.

وی تصریح کرد: از ۱۵ خرداد 1342 تاکنون کاروان سرخ شهادت در حزب مؤتلفه اسلامی تداوم داشته و افرادی از یاران حزب به جمع این کاروان پیوستند کهکشانی که پیوسته ادامه خواهد داشت این حزب از ارزش‌هایی که بر سر آن بهترین اعضای خود را تقدیم کرد هرگز برنخواهد گشت و بر تداوم مسیر خط ولایت مطلقه فقیه هم قسم و هم پیمان هستند.

مقدم عنوان داشت: ایمان به اصالت راه و حرکت اسلامی حزب به تأسی از امام خامنه‌ای عزم ما را تا پیوستن به حکومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج) جزم‌تر می‌کند و دشمنان کوردل بدانند پشتیبانی ما از ارزش‌‌های اسلامی و خط ولایت‌فقیه تا پای جان ادامه داشته و خللی در عزممان ایجاد نخواهد شد، زیرا به حق بودن مسیرمان ایمان راسخ داریم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بستن عهد با یاران شهید خود بر تداوم راه آنان در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: با ضرث قاطع می‌گوییم در این مسیر از بذل جان دریغ نداریم و همان طور که سابقه بیش از 50 ساله حزب مؤتلفه اسلامی نشان داده است، مرد میدان مبارزه و گوش به فرمان ولایت مطلقه فقیه هستیم.

https://shoma-weekly.ir/0K4bvW