سیاسی

اعتیاد ریشه 80 درصد ناهنجاری‌ها است

منیتی استاندار قم سرقت، طلاق و رشد بیکاری را از آسیب‌های اعتیاد به مواد مخدر دانست و گفت: عامل اصلی 80 درصد از ناهنجاری‌های اجتماعی استان قم اعتیاد به مواد مخدر است.
به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام علی بنایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در تالار امام رضا(ع) قم برگزار شد، بیان کرد: امروزه اعتیاد در استان قم به چالش مهمی تبدیل شده است زیرا مشکلات عدیده‌ای را به دنبال خود برای مردم ایجاد کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی سرقت، طلاق و رشد بیکاری را از آسیب‌های اعتیاد به مواد مخدر دانست و تصریح کرد: عامل اصلی 80 درصد از ناهنجاری‌های اجتماعی استان قم اعتیاد به مواد مخدر است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم با بیان اینکه مرکز درمان و کاهش آسیب معتادان تا اوایل آذرماه به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: واگذاری این مرکز به دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می‌تواند کارایی این مرکز را بیشتر کند.

وی از ظرفیت‌های علمی و دینی استان قم یاد کرد و گفت: استان قم علاوه بر تولید علوم دینی و انسانی این علوم را به دیگر کشورهای دنیا صادر می‌کند.

بنایی با تاکید بر اینکه سند آمایش استان قم باید جامع باشد، مطرح کرد: جایگاه علمی استان قم باید در این سند مورد توجه قرار داده شود زیرا استفاده از علم تولیدی این استان می‌تواند راهکاری برای مقابله با آسیب‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

https://shoma-weekly.ir/twkLQR