سیاسی

اعتماد با گفتاردرمانی مسئولان ایجاد نمی‌شود

اعتماد با سخن و گفتاردرمانی پیش نمی‌رود؛ بلکه مسئولان باید با عمل نشان دهند و دربین مردم باشند و حرف مردم را شنیده و این را پیگیری کنند و اگر هم شدنی نیست برای مردم علت آن را شرح دهند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره اهمیت موضوع اعتماد عمومی نکاتی را بیان کرد.

لاله افتخاری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم توجه به مساله اعتماد عمومی در کشور بیان کرد: مفهوم اعتماد عمومی در خود این واژه نهفته است؛ یعنی ما یک احساس اعتماد داریم و خود اعتماد و احساس رضایت و خود رضایت. وقتی مردم اعتماد را داشته باشند، اما حس اعتماد را نداشته باشند مشکل ساز است.

او تشریح کرد: برای مثال برخی مسئولان وعده ای می دهند که به آن عمل نمی‌کنند یا انتظارات و مطالبات ساختگی ایجاد می‌کنند که به هر دلیلی اجرا نشود اعتماد عمومی ضعیف شده و از بین می‌رود و نیاز است که این اعتماد بازگردد و مردم به مسئولان خود اعتماد پیدا کنند.

افتخاری افزود: این امر هم با سخن و گفتاردرمانی پیش نمی‌رود؛ بلکه مسئولان باید با عمل نشان دهند و دربین مردم باشند و حرف مردم را شنیده و این را پیگیری کنند و اگر هم شدنی نیست برای مردم علت آن را شرح دهند.

افتخاری تاکید کرد: شرط موفقیت مسئولان در این است که خود مردم کمک کنند و زمانی که اعتماد به وجود بیاید مردم بسیار خوب پای کار می‌آیند و شاهد مثال این موضو هم همین است که مردم در مناسبت های مختلف به خوبی کمک می‌کنند؛ این امر هم نیازمند این است که مسئولان با صداقت و ارتباط مستمر با مردم این مسائل را برای آن‌ها شفاف کنند و از خود مردم کمک بخواهند.

https://shoma-weekly.ir/pMHRvi