سیاسی

اعترافات نشان دهنده حمایت مالی عربستان از اغتشاش گران است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: شعارهای اغتشاشگران و آتش زدن پرچم ایران و اعترافات برخی از آنها نشان داد که عربستان از آنها حمایت مالی داشته است.
محمد کرمی راد، کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان به تحلیل بیانات روز گذشته رهبری راجع به ناآرامی های اخیر کشور پرداخت و گفت: خداوند سایه مقام معظم رهبری بر سر ملت ایران حفظ کند و این ملت را سلامت بدارد که امام راحل گفتند مردم ولینعمت ما هستند.

وی با بیان اینکه مردم در اتفاقات اخیر سنگ تمام گذاشتند و مانند 9 دی 88 موج خروشان خود را نسبت به سواستفاده گران نشان دادند، افزود: رهبر معظم انقلاب روز گذشته روشنگری بسیار خوبی نسبت به اتفاقات اخیر داشتند و ایشان به دشمنان زخم خورده ایران که هر چه در سالهای اخیر پول خرج کرده اند و نتوانسته اند در براندازی که موفق نشدند و معلوم است هر از چند گاهی برنامه ای برای ایجاد اختلال در کشور داشته باشند.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر این نکته که رهبری با توجه به بصیرت و آگاهی مردم و وظیفه ایشان به روشنگری درخصوص تلاش دشمنان برای ایجاد اغتشاش در کشور پرداخته اند خاطرنشان کرد: در مثلثی که حضرت آقا از آن یاد کرده اند همواره توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران بوده و حالا که امریکا رژیم صهیونیستی و عربستان در منطقه نتوانسته اند به اعمال اهداف خود به دلیل حضور ایران برسند مشخص است که تلاش خواهند کرد قدرت جمهوری اسلامی ایران را در داخل کشور دچار مشکل کنند.

کرمی راد با تصریح اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به زخمهای موجود در کشور نیز اشاره کردند و تاکید داشتند که این زخمها موجب ایجاد چشم امید دشمنان در کشور می شود، ادامه داد: در همین موضوع منافقین سلطنت طلبان و ضدانقلاب که تعدادشان زیاد نیست به دنبال سوءاستفاده از مطالبات مردم بوده اند که خوشبختانه مردم ما متوجه این موضوع شده اند و شعارهای این اغتشاشگران و آتش زدن پرچم ایران و اعترافات برخی از آنها نشان داد که عربستان از آنها حمایت مالی داشته است.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جان کلان مقام معظم رهبری نشانگر این است که مردم بایستی آگاه باشند و مسئولین هم به حل معضلات کشور بپردازند و از خدمتگذاری به مردم احساس نارضایتی نداشته باشند و در خدمتگذاری به مردم جناح بازی را کنار بگذارند.

https://shoma-weekly.ir/IIijlY