سیاسی

اصولگرایی یعنی اعتدال انقلابی نه اعتدال لیبرالی

یکی از اصول اصولگرایی اعتدال است منتهی اعتدال ارزشی و انقلابی نه اعتدال لیبرالی و اصلاح طلبی.
اسدالله بادامچیان،نائب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرگزاری آریا درباره ائتلاف اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان گفت:یکی از اصول اصولگرایی اعتدال است منتهی اعتدال ارزشی و انقلابی نه اعتدال لیبرالی و اصلاح طلبی.

وی افزود:اعتدال اصلاح طلبی به هیچ وجه اعتدال نیست و فقط شعار است.آقای خاتمی وقتی بر سر کارآمد فقط شعار می داد که می خواهد از همه نیروها استفاده کند اما چندین هزار مدیر لایق این مملکت را به جرم اینکه آنها دوم خرداد را نفهمیدند و به آقای ناطق نوری رای دادند از دستگاههای دولتی بیرون کردند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت:آیا این اعتدال است که در دولت آقای روحانی چون اصلاح طلبان دست بالا را دارند همه فرمانداران و بخشداران را عوض کنند .اصولگرایان وقتی از اعتدال سخن می گویند یعنی رجایی ، شهید باهنر ،عسگراولادی و آیت الله مهدوی کنی.
وی ادامه داد:درخصوص اصلاح طلبان بهتراست به جای استفاده از کلمه اعتدال گفته شود اصلاح طلبان مداراگر .ما اصلاح طلبانی داریم که حق شهروندی دارند و نمی توان آنها را ازاین حق محروم کرد اما از سوی دیگر یک جریان اصلاح طلبی داریم که با اصول انقلاب همراه نیستند و مواضع آنها با اصول مورد نظر امام و رهبری همخوانی ندارد به همین دلیل بی بی سی و سی ان ان برای آنها کف و سوت می زنند و خانم هیلاری می گوید ما در انتخابات 88ازاصلاح طلبان حمایت کردیم.
بادامچیان درباره تشکیل حزب «ندا»اظهار داشت:ندا جمعی است که روش اصلاح طلبان را نمی پسندد درواقع این طیف می گوید من اصلاح طلبی هستم که برخی از روش های اصلاح طلبان را نمی پسندم .

https://shoma-weekly.ir/BNxUeR