سیاسی

اصولگرایان دنبال ضلعی بندی نخواهند بود

در جریان اصولگرایان چیزی به نام ضلع وجود ندارد و هرکس که از این اضلاع سخن می گوید خلاف تعهدی است که نسبت به مجموعه دارد .
احمد کریمی اصفهانی،عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری آریا گفت:در جریان اصولگرایان چیزی به نام ضلع وجود ندارد و هرکس که از این اضلاع سخن می گوید خلاف تعهدی است که نسبت به مجموعه دارد .

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد:فقط و فقط شوری هماهنگی اصولگرایان مرکزیت جریان اصولگرایی را برعهده دارد که محوریت اصلی آن هم با جامعتین خواهد بود لذا هرکس ادعایی غیرازاین دارد ادعای پوچ و غیر قابل قبولی است و هیچکدام از اصولگرایان دنبال سه ضلعی که برخی مطرح می کنند نخواهند بود.

دبیرکل جمعیت اصناف و بازار اظهار داشت:در شورای هماهنگی اصولگرایان همه تشکل ها و احزاب اصولگرایی بدون آنکه باهم تفاوتی داشته باشند حضور خواهند داشت و هیچ باجی هم به یکدیگر نخواهند داد ضمن اینکه مزیتی هم برهم نخواهند داشت.

وی ادامه داد:بزرگان اصولگرا براین مبنا قرار گذاشته اند که شورای هماهنگی اصولگرایان با محوریت جامعتین حرکت کنند مگراینکه تشکل های اصولگرا خودشان نخواهند دراین شورا حاضر شوند.

کریمی اصفهانی همچنین از جلسه امروز جبهه پیروان خط امام و رهبری خبر داد و گفت که امیدواریم در جلسه امروز به این جمع بندی برسیم که به زودی اولین جلسه شورای هماهنگی اصولگرایان را با حضور همه تشکل ها و با محوریت جامعتین برگزار کنیم .

https://shoma-weekly.ir/RXeIXv