سیاسی

اصولگرایان با یک صدا و یک فهرست می‌آیند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی همچنین در مورد آخرین تحولات مربوط به انتخابات گفت: ان‌شاءالله اصولگرایان در انتخابات آینده با یک صدا و یک فهرست می‌آیند و این یک ضرورت است.
محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به گزارش دوپهلوی آژانس گفت: راستیآزمایی ما از غرب در قضیه پی ام دی روشن میشود.

به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی وی که در پایان نشست دبیران حزب سخن میگفت، افزود: گزارش آژانس نشان میدهد که هنوز بیاعتمادی به آمریکا را باید حفظ کنیم. اگر پی ام دی حل نشود گامهای بعدی هرگز طی نخواهد شد. دولت باید همچنان با احتیاط نسبت به نیات 1+5 برخورد کند.

امکان تداوم سیاه نویسی آژانس

حبیبی با اشاره به اظهارات برخی مقامات غربی تصریح کرد: آنها گفتهاند شورای حکام با مختومهشدن پرونده ایران در آژانس موافقت خواهند کرد حتی اگر این حرف هم درست باشد باید دید با این گزارش آمانو که استخوان را لای زخم حفظ کرده است چه باید کرد؟ آژانس هیچ سندی برای بخش سیاه گزارش خود ارائه نداده است؛ لذا امکان اینکه این سیاهنویسی ادامه یابد، هست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد ارزیابی اربعین امسال گفت: طبق آماری که دادهاند کربلا در اربعین امسال میزبان 27 میلیون مسلمان بود. کربلا امسال به بزرگترین میعادگاه تاریخ معاصر تبدیل شد.

بزرگترین رزمایش نرم شیعیان

وی افزود: اربعین بزرگترین اجتماع مذهبی جهان اسلام بود. 27 میلیون زائر از 70 کشور جهان به عشق امام حسین(ع) فرزند پیامبر اعظم اسلام به عراق رفتند و با نظم و انضباط اسلامی نمایشی از قدرت اسلام و قرآن را به جهانیان عرضه کردند. این بزرگترین رزمایش نرم شیعه در برابر جباران تاریخ معاصر و منافقان جهان اسلام است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بیان داشت: بر اساس گزارشهای رسیده 700 میلیون وعده غذای مجانی طی 10 روز راهپیمایی توزیع شده است. 100 نوع خدمات رایگان به زوار ارائه شده است. با آنکه عراق به دلیل حضور گروههای تروریستی ناامن است؛ اما مقامات امنیتی این کشور با فداکاری و جانفشانی امنیت آنجا را تامین کردند و بیش از 85 خودروی بمبگذاری شده را کشف و خنثی کردند. این یک رکورد بزرگ در تامین امنیت است. باید از مسئولان دولت عراق به طور جدی تشکر کرد. دولت ایران هم با تقسیم کار خوب و به موقع به زائران تلاش خوبی کرد و باید از همه د ستاندرکاران این همایش عظیم و میلیونی تشکر و قدردانی بشود.

تلاش برای استحاله نماد استکبارستیزی

حبیبی در مورد سالروز 16 آذر اظهار داشت: 16 آذر در مبارزات دانشگاهی و دانشجویی کشور روز بزرگی است.

این روز بزرگ بهعنوان نماد استکبارستیزیوآمریکاستیزی دانشجویان باید گرامی داشته شود.

وی افزود: برخی عناصر خودفروخته و وابسته به آمریکا وقیحانه میخواهند این روز بزرگ را مصادره کنند و آن را در مسیر نوکری به واشنگتن و غرب هدایت نمایند. دانشجویان عزیز بهویژه حزبالهیها باید هوشیار باشند و جلوی این انحراف و خیانت تاریخی را بگیرند.

گشایش باب تعامل جهانی

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی همچنین در مورد نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب تصریح کرد: مقام معظم رهبری باب تعامل فکری با جوانان غرب را باز کردهاند و این دومین نامه است که ارسال میشود. سطح این نامه در روشنگری هم سطح نامه امام به گورباچف است با این تفاوت که مخاطبین آن بسیار متفاوت هستند.

وی افزود: رهبر انقلاب در این نامه از درد مشترک جوامع اسلامی با غرب سخن گفتند! امروز تروریسم درد مشترک ما با آنها است با این تفاوت که حداقل نیم قرن است مسلمانان در جوامع خود به واسطه تجاوز آمریکا و اسرائیل به سرزمینهای اسلامی زخم جانکاه تروریسم را حس میکنند.

تدارک غرب برای امپراتوری سیاه

حبیبی گفت: برخوردهای دوگانه غرب با تروریسم مشکلی را حل نمیکند باید واقعا عزم جدی برای این مبارزه وجود داشته باشد. امروز اسرائیل و آمریکا متحد کشورهایی هستند که مشغول غارت، ویرانی و کشتار ملتهای سوریه و عراق و لبنان هستند و میخواهند یک امپراتوری سیاه را تدارک ببینند.

وی افزود: هدف این امپراتوری سیاه نشاندادن آموزههای اسلام و احیای حکومت اموی و عباسی است.

حبیبی خاطر نشان کرد: جوانان غرب باید در جریان این تحلیل عمیق تاریخی قرار گیرند و تعامل شرافتمندانه و صادقانهای با جهان اسلام داشته باشند.

آینده روشن وحدت

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی همچنین در مورد آخرین تحولات مربوط به انتخابات گفت: انشاءالله اصولگرایان در انتخابات آینده با یک صدا و یک فهرست میآیند و این یک ضرورت است.

وی افزود: تحریکاتی که در درون و بیرون جبهه اصولگرایان برای واگرایی صورت میگیرد، بی نتیجه است ما یک راه بیشتر نداریم و آن همگرایی زیر چتر اصولگرایی است.

سپری برای تهاجم فرهنگی

حبیبی در پایان رحلت پیامبر اعظم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و نیز امام رضا(ع) را تسلیت گفت و افزود: محرم و صفر امسال ما با توشه عظیم فرهنگی و ذخیره مهم معنوی در بقیه سال انشاءالله به تهاجم فرهنگی دشمن پاسخی شایسته خواهیم داد. همانطور که امام فرمودند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است ما باید این ایام را غنیمت معنوی و فکری بدانیم و به بالندگی فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) افتخار کنیم.

https://shoma-weekly.ir/4mIri3