سیاسی

اصولگرایان با چهره های جدید و جوان می آیند

رئیس خانه احزاب ایران درباره تکراری بودن ویترین لیست تهران اصولگرایان بیان کرد: بعید می دانم تکراری باشد سعی شده که حتما جوانگرایی و چهره های جدیدی معرفی شود.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ضمن تکذیب تخصیص سهمیه به جریانها در تنظیم فهرست اصولگرایان گفت: سهمیه تعیین نشده و ملاک فقط شایسته سالاری است.

حسن غفوری فرد در گفتگو با نشان آنلاین گفت: اینکه گفته می شود 20 نفر از اعضای لیست حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات مشخص شده و فقط اختلاف روی 10 نفر باقی مانده است صحت ندارد و هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه قرار است تا 15 بهمن لیست اصولگرایان در تهران نهایی شود درباره علت به تأخیر انداختن نهایی کردن لیست افزود: بحث و تبادل نظر درباره انتخاب نامزدها زمان می برد.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: تلاش می شود تمام کسانی که بیرون می مانند به رأی جمع احترام بگذارند انشاءالله لیست دیگری نباشد اما نمی شود مخالفت کرد و این احتمال وجود دارد. در کل توافق جمعی این است که همه به لیست خروجی از شورای ائتلاف اصولگرایان احترام بگذارند.

وی در پاسخ به این سئوال که شما خودتان از جمله کسانی بودید که وقتی در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی از ورود به فهرست نهایی بازماندید لیست جداگانه دادید الان چه کار می کنید؟ اظهار کرد: بله، آن دوره این حرف ها نبود این دوره توافق و تعهد شد که همه به لیست نهایی احترام بگذارند.

رئیس خانه احزاب ایران درباره تکراری بودن ویترین لیست تهران اصولگرایان بیان کرد: بعید می دانم تکراری باشد سعی شده که حتما جوانگرایی و چهره های جدیدی معرفی شود.

وی در پاسخ به این سئوال که برخی چهره ها هستند که چندین دوره اخیر در لیست تهران برای انتخابات مجلس حضور داشتند این مسئله لیست تهران را تکراری نمی کند گفت: برای یک انتخابات مشکل که همه اصلاح طلبان با تمام ظرفیت شان به میدان رقابت آمدند تلاش می شود کسانی که سبد رأی آنها بالا است و اعتبار لیست را زیاد کنند در فهرست قرار گیرند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره نسبت حضور نامزدهای جوان و خانم ها در لیست تهران اصولگرایان یادآور شد: سهمیه وجود ندارد بلکه روی شایسته سالاری فکر می کنیم.

وی در واکنش به چهره ای که گفته بود آخر و عاقبت لیست اصولگرایان در تهران به سهمیه بندی ختم می شود گفت: فکر نمی کنم چون تعهد آن است که لیست سهمیه بندی نشود. فقط شایسته سالاری و معیارهای اسلامی در نظر گرفته شود.

https://shoma-weekly.ir/d8s2El