سیاسی

اصولگرایان باید برنامه ریزی انتخابات آینده را آغاز کنند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ما مقدمات مربوط به انتخابات را در مؤتلفه اسلامی شروع کردیم و معتقدیم با توجه به شرایط فعلی، سایر جریانات اصول‌گرا هم باید بحث‌های انتخابات را از الآن در درون تشکیلاتشان شروع کنند.
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره فعالیت اصول‌گرایان و حزب متبوعش در انتخابات مجلس دهم، گفت: ما مقدمات مربوط به انتخابات را در مؤتلفه اسلامی شروع کردیم و معتقدیم با توجه به شرایط فعلی، سایر جریانات اصول‌گرا هم باید بحث‌های انتخابات را از الآن در درون تشکیلاتشان شروع کنند. البته پیشنهاد می‌کنیم اصول‌گرایان ماحصل تبادل نظر خود را در جمعی که بعداً از سوی اصول‌گرایان تشکیل می‌شود، مطرح کنند.

وی افزود: این عملکرد می‌تواند مقدمه‌ای برای ائتلاف اصول‌گرایان در انتخابات آینده باشد.

دبیرکل حزب مؤتلفه درخصوص اینکه آیا حزب متبوعش برای تحقق مکانیسم وحدت اصول‌گرایان در انتخابات دیداری با آیت‌الله مهدوی کنی و محمد یزدی خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: ما از هم اکنون در حال تبادل نظر پیرامون انتخابات هستیم، اما تصمیم اجرایی گرفته نشده است. بعد از بحث، تبادل نظرها و فعالیت‌های سیاسی به فعل انتخاباتی خواهیم رسید و سپس اتخاذ تصمیم می‌کنیم و آن را اعلام خواهیم کرد.

وی گفت: به‌عنوان فعالیت سیاسی و تشکیلاتی مهمترین توصیه مرحوم عسگراولادی ولایت پذیری بود، خود وی هم با تمام وجود این توصیه را عمل می‌کرد.

https://shoma-weekly.ir/C6RxdZ