سیاسی

اصولگرایان باید با گفتمان موثر وارد انتخابات شوند

اصولگرایان باید خیلی قوی تر از همیشه وارد عرصه رقابت شوند. طبیعی است که خیلی از عزیزان و دلسوختگان برای نظام در حالت‌های گذشته که بحث رقابت را مطرح می‌کردند، هر کدام به نوعی وارد عرصه شدند و خارج شدن از آن نیز برای برخی بسیار سخت بود اما در این انتخابات انشاءالله باید بتوانند با ایثار و فداکاری، همدلی و گفتمان بسیار مؤثر در مقابل رقیب داشته باشند که به نحوی پاسخ نیازهای عامه مردم را فراهم آورند و دشمنان نظام و انقلاب در دنیای خارج را کاملا مأیوس کنند.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد کرمی راد، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص اهمیت حرکت جمعی و لزوم وحدت بین جریانهای انقلابی گفت:در ارتباط با وحدت اصولگرایان در انتخابات آتی مهمترین مسئله که هم برای ریاست جمهوری و هم شوراهای اسلامی مطرح است این است که همگی باید حول محور رهنمودهای مقام معظم رهبری که در درس خارج فقه خویش بیان فرمودند، باشند. به هرحال آن توصیه‌ها برای ما حائز اهمیت و تکلیف آور است.

وی با در نظر گرفتن تجربه تلخ تفرق بین جبهه اصولگرایان در گذشته، افزود: اصولگرایان باید خیلی قوی تر از همیشه وارد عرصه رقابت شوند. طبیعی است که خیلی از عزیزان و دلسوختگان برای نظام در حالت‌های گذشته که بحث رقابت را مطرح می‌کردند، هر کدام به نوعی وارد عرصه شدند و خارج شدن از آن نیز برای برخی بسیار سخت بود اما در این انتخابات انشاءالله باید بتوانند با ایثار و فداکاری، همدلی و گفتمان بسیار مؤثر در مقابل رقیب داشته باشند که به نحوی پاسخ نیازهای عامه مردم را فراهم آورند و دشمنان نظام و انقلاب در دنیای خارج را کاملا مأیوس کنند.

کرمی راد در پایان تصریح کرد:خوشبختانه در این انتخابات با همدلی و هماهنگی که بین نیروهای اصولگرا به وجود خواهد آمد، دوستان ما می‌توانند به وحدت بسیار خوبی رسیده و با برنامه درست، منویات مقام معظم رهبری و هدف‌هایی که حضرت امام (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تعیین فرمودند، اجرا نمایند.

https://shoma-weekly.ir/QXVdCe