سیاسی

اصلی ترین سرمایه مدیریت جهادی نیروی انسانی است

عبدالرضا مصری گفت : در مدیریت جهادی ، نیروی انسانی اصلی ترین و مهم ترین سرمایه سازمان است و برای حفظ آن باید همواره حمایت ، آموزش ، بازسازی و ... در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) ، عبدالرضا مصری عضو شورای مرکزی این نهاد طی سخنانی در همایش تخصصی حوزه اداری و مالی این نهاد که در محل سالن همایشهای غدیر کمیته امداد امام ( ره ) برگزار شد اظهار داشت : کمیته امداد امام ( ره ) در طی بیش از 35 سال خدمت صادقانه و حضور تاثیر گذار در همه ی عرصه های خدمتگزاری به محرومین ، یکی از سالم ترین دستگاه های اجرایی بوده که در کنار سایر نهادهای خدمتگزار مانند سپاه پاسداران ، جهاد سازندگی و ... برای ارایه خدمات تاثیر گذار در بهتر شدن وضعیت زندگی محرومین اقدامات مختلفی داشته است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه ی خدمتگزاران و پیشکسوتان این نهاد از جمله نماینده فقید ولی فقیه در این نهاد مردمی مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی به ذکر ویژگیهای ایشان از لسان مبارک رهبر معظم انقلاب پرداخته که معظم له فرمودند : آقای عسگراولادی فردی دارای تدین ، تفکر و خلاقیت بود و این فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) باید زیربنای تمام کارهای جهادی ما قرار گیرد و اگر انسان دارای تدین باشد ، تفکر نیز دارد و ترکیب این دو با یکدیگر سبب بروز خلاقیت می شود و مدیران جهادی باید خود را به این سه خصلت آراسته نمایند که در این صورت می توان به اهداف تعیین شده در این نهاد خدمتگزار رسید.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام ( ره ) افزود : مدیریت جهادی نیاز به فرهنگ جهادی دارد و فرهنگ جهادی نیازمند یک نظام ارزشی بوده و در فرهنگ جهادی همه ی تصمیمات مشارکتی است و مدیریت نباید تحکمی باشد بلکه دوستانه و محبت آمیز است.

وی خاطر نشان کرد : اعتماد در مدیریت جهادی همیشه جاری بوده و البته در این بین ممکن است لغزشی نیز بوجود آید. و لی اصل بر تخلف نیست و در مدیریت جهادی انسان صاحب کرامت است نه جایگاه سازمانی او و نمونه این امر وجود پیشکسوتان خدمتگزاری در این نهاد مردمی بود که دارای چنین جایگاهی نبودند ولی صحبتها و کارهایشان برای نیروهای جوانان بسیار ارزشمند و تاثیر گذار بود.

مصری در پایان با گرامیداشت یا د و خاطره تمامی خدمتگزاران کمیته امداد امام ( ره ) از جمله مرحومین عسگراولادی شفیق ، حاجی حیدری ، نیری ، والی ، عطایی نژاد و ... خواستار ترویج فرهنگ انساندوستی و کمک به یکدیگر توسط تمامی امدادگران بویژه مدیران این نهاد در عرصه مدیریت جهادی گردید.

https://shoma-weekly.ir/MUU51Y