سیاسی

اصلاح‌طلبان مجلس را مانع سیاسی‌کاری‌های خود می‌دانند

احمد کریمی اصفهانی، در واکنش به اظهارات اخیر «اکبر ترکان» مشاور رئیس جمهور مبنی بر بی قانون کردن افرادی که به‌روحانی ‌رای نداده‌اند‌ اظهار کرد: 51 درصد آرای آقای روحانی صرفاً متعلق به اصلاح‌طلبان نیست بلکه درصدی از آن به دلیل معمم بودن آقای روحانی نصیب ایشان شده است، بنابراین هنوز آنقدر زمینه فراهم نشده که برخی بدهکاران دیروز ،طلب‌کاران امروز ‌شدند.
عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به دلیل ایستادگی نمایندگان در مقابل استکبار از «مجلس» مانعی برای خود ترسیم کرده‌اند گفت: آنها با اظهارات تخریبی‌شان قصد دارند زیر پای مجلس را خالی کنند.
احمد کریمی اصفهانی،  در واکنش به اظهارات اخیر «اکبر ترکان» مشاور رئیس جمهور مبنی بر بی قانون کردن افرادی که به‌روحانی ‌رای نداده‌اند‌ اظهار کرد: 51 درصد آرای آقای روحانی صرفاً متعلق به اصلاح‌طلبان نیست بلکه درصدی از آن به دلیل معمم بودن آقای روحانی نصیب ایشان شده است، بنابراین هنوز آنقدر زمینه فراهم نشده که برخی بدهکاران دیروز ،طلب‌کاران امروز ‌شدند.
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری  گفت: معتقدم این افراد با بیان اینگونه اظهارات مجددا زمینه خودشان را تخریب می‌کنند، استقلال قوای سه‌گانه در قانون اساسی مشخص شده است.
وی افزود: نمایندگان مجلس به پشتوانه مردم رأی آوردند و باید به آرای مردم احترام بگذارند. با این نوع اظهارات نه تنها به وکلای ملت توهین می‌کنند بلکه به موکلین آنها که مردم هستند توهین شده است و این سخنان، سخنان بی‌جا و ناشایستی است.

https://shoma-weekly.ir/A2P9N9