سیاسی

اصلاح طلبان فقط به فکر سهم خواهی و قدرت هستند

ذاکری: افزایش دامنه اختلافات اصلاح طلبان و فتنه‌گران امری طبیعی است زیرا این جریان همیشه به فکر سهم خواهی و بر سر قدرت منازعه داشته‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: افزایش دامنه اختلافات اصلاح طلبان و فتنه‌گران امری طبیعی است زیرا این جریان همیشه به فکر سهم خواهی و بر سر قدرت منازعه داشته‌اند.
حجت الاسلام محمد حسن ذاکری درباره گسترش اختلافات درون گروهی در بدنه این جریان گفت: این جریان همواره چه زمانی که بر سر قدرت بود و چه در شرایط فعلی که از صحنه سیاسی کشور به گونه‌ای حذف شده است دچار اختلافات گسترده‌ای بوده است که ما می‌توانیم به طور واضح آن را در دو دولت اصلاحات مشاهد کنیم.
وی ادامه داد: یکی از آفاتی که جریان سیاسی را دچار تزلزل می‌کند قدرت طلبی است که این وجه بارز جریانات اصلاح طلبی و افراد منتسب به این جریان است.
ذاکری تصریح کرد: اصلاح طلبان و فتنه گران برای به دست آوردن مقبولیت دوباره خود سعی دارند خود را به آرمان‌های مردم نزدیک کنند از این رو شاهدیم که شخصیت‌های در راس این جریان تضاد‌های ایدئولوژیکی مختلفی را بیان می‌کند که این سبب شده است که دامنه اختلافات این جریان افزایش یابد.

https://shoma-weekly.ir/M1n8bB