سیاسی

اصلاح‌طلبان راه حضور در عرصه سیاسی کشور را به روی خود بسته‌اند

اصلاح‌طلبان در مقطعی شعارهایی به مردم دادند و به آن عمل نکردند و در حال حاضر هم تا زمانی که از فتنه 88 اعلام برائت نکنند امکان حضورشان در صحنه وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان در مقطعی شعارهایی به مردم دادند و به آن عمل نکردند و در حال حاضر هم تا زمانی که از فتنه 88 اعلام برائت نکنند امکان حضورشان در صحنه وجود ندارد.
حجت‌الاسلام محمد خرسند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره بازگشت اصلاح‌طلبان به عرصه سیاسی کشور، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان دیگر با روش‌های قبلی نمی‌توانند به عرصه سیاسی کشور بازگردند و باید فتنه 88 را محکوم کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: طیفی از اصلاح‌طلبان گمان می‌کنند که خاتمی پایگاه اجتماعی خاصی در میان مردم دارد اما در حقیقت مردم دیگر خواهان حضور اصلاح‌طلبان نیستند.
وی افزود: اصلاح‌طلبان باید مرزبندی خود را با فتنه 88 به صورت شفاف اعلام کنند اما تاکنون شاهد اعلام موضعی از سوی آنان در رابطه با محکومیت فتنه نبوده‌ایم.
خرسند با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان ایده جریان برانداز را از خود جدا کنند، گفت: امکان حضور خاتمی در صحنه سیاسی کشور وجود ندارد چرا که وی از عملکردش پشیمان نیست و مرزبندی خود با فتنه را مشخص نکرده است.

https://shoma-weekly.ir/HaXFDd