سیاسی

اصلاح طلبان به دنبال دوقطبی های کاذب هستند

اصلاح طلبان با رایزنی با افراد و شخصیتهای مختلف تلاش می کنند که آن افراد در انتخابات آتی از روحانی حمایت و برای روحانی رای جذب کنند، ولی در واقع ایشان با توجه به‌عملکردی که داشته است، هیچ جایگاه و محبوبیتی در بین مردم ندارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، گفت: ممکن است اصلاح طلبان برای انتخابات آینده فردی را به میدان بیاورند، که اگر نیاورندقطعا شکست خورده هستند.

احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص گزینه های احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96، به خبرنگار هفته نامه شما، گفت: به نظر بنده، اصلاح طلبان کاندیدایی به غیر از روحانی برای مطرح کردن در انتخابات آتی ندارند و به جز روحانی گزینه دیگری نخواهند داشت و کاندیدایشان ایشان هست.

وی ادامه داد: در نظر سنجی های اصلاح طلبان نشان داده شده و مشخص است، روحانی با توجه به عملکرد ضعیفش احتمال رای آوری کمی دارد، اصلاح طلبان نگران این قضیه هستند و می دانند روحانی محبوبیت و مقبولیت گذشته را ندارد، چون کاری برای مردم، در جهت بهبود معیشت و ایجاد اشتغال نکرد.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان شخص دیگری را همراه با روحانی در انتخابات می آورند، بعد افکار سنجی و نظر سنجی می کنند، اگر آن فرد بتواند رای بیشتری نسبت به روحانی بیاورد، آن فرد را مطرح می کنند و روحانی کنار می رود، ولی شخصی را ندارند جایگزین روحانی کنند.

مقدم تاکید کرد: جالب اینکه، اصلاح طلبان با رایزنی با افراد و شخصیتهای مختلف تلاش می کنند که آن افراد در انتخابات آتی از روحانی حمایت و برای روحانی رای جذب کنند، ولی در واقع ایشان با توجه بهعملکردی که داشته است، هیچ جایگاه و محبوبیتی در بین مردم ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت در برجام گیر افتاده است و خاطر نشان کرد: در حال حاضر اصلاح طلبان در بحبوحه بحرانی قرار گرفتند، گیج شدند با مشکلات حل نشده مردم طی دولت یازدهم، چه موضعی بگیرند و چگونه لاپوشانی کنند، ولی واقعیت این است که مردم فهیم و آگاه میبینند که روحانی هیچ کاری انجام نداده است.

مقدم با پیش بینی اینکه اصولگرایان در انتخابات بعدی، رای خواهند آورد، خاطر نشان کرد: مقبولیت جامعه و افکار عمومی جامعه به طرف اصولگرایی است تا اصلاح طلبی، مگر اینکه اصلاح طلبان دو قطبیهای کاذبی را ایجاد کنند و اصولا استراتژی آنان این است که با ایجاد دو قطبی های کاذب، بتوانند فضای انتخابات را به نفع خود تمام کنند، ولی فضای فعلی جامعه به نفع اصولگرایی است. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، تصریح کرد: اصلاح طلبان برای جذب رای، با توجه به دولت روحانی که عملکرد مثبتی نداشت، دستآویزی برای ارائه به مردم ندارند. در حالی که روحانی و اطرافیانش بخواهند شعار دهند، دور بعدی جبران خواهیم کرد، همین حرفهایی است که در دور اول زدند، به وعده و وعید که نمی شود، رای مردم را جذب کرد. وی تاکید کرد: روحانی با چه کارنامه ای می خواهد کاندید شود و با توجه به این کارنامه خالی چه انتظاری از مردم دارد که به وی رای دهند. مردم در دوران دولت روحانی بسیار در مضیقه و سختی گذران زندگی کردند. وی تصریح کرد: به احتمال زیاد این اولین دوره در ریاست جمهوری است که رئیس جمهوری یک دوره ای می شود، بدلیل اینکه در هیچ دوره ای مثل این دوره مردم را این میزان معطل و خسته نکردند و همیشه شعار دادند و حرف زدند و از آن طرف هیچ رونقی در سفره مردم دیده نشد.

مقدم علت ناراحتی اصلاح طلبان را برای عملکرد ضعیف دولت روحانی دانست و تاکید کرد: در این چند ماه تا انتخابات، اصلاح طلبان سعی می کنند به نحوی نواقص دولت را توجیه کنند و شعار رفع مشکلات را بدهند تا بتوانند مردم را جذب کنند.

مقدم افزود: کما اینکه اصلاح طلبان به همین دلیل، دنبال شخصیتهای مختلف همچون ناطق و... می روند که نظر این افراد را برای حمایت از روحانی جذب کنند و آرای جناب روحانی را بالا ببرند، در هر حال وضعیت فعلی اصلاح طلبان خوب نیست و توصیه بنده بر این است که روحانی اگر می خواهد، خدمتی به مردم کند، به صحنه انتخابات نیاید.

https://shoma-weekly.ir/1M8x8R