سیاسی

اشتغال باید ارزش معنوی نیز داشته باشد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: سال گذشته 160 هزار خانواده کمیته امداد به خودکفایی رسیدند و امسال هم 120 هزار خانواده با رسیدن به مرحله خودکفایی از پوشش این نهاد انقلابی خارج خواهند شد.
حسین انواری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهارداشت: با توجه به اینکه در اسلام برای کار و تلاش سفارش بسیاری شده است، فعالیت، کار و تلاش موجب شکوفایی استعدادها و آرامش انسان می شود.

وی بیان کرد: در زمینه اشتغال باید توجه کنیم که تنها مسائل اقتصادی مهم نیست و آنچه شما مددجویان با اشتغال خود خلق می کنید باید ارزش معنوی نیز داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآورشد: هنر فرش بافی از جمله کارهایی است که معنویت و تلاش در آن توامان در آن وجود دارد.

وی تصریح کرد: در کمیته امداد تلاش کرده ایم در زمینه اشتغال ضمن توجه به درآمدزایی و اقتصادی بودن کار مشاغلی تعریف شود که به استحکام خانواده نیز کمک کند و هنر فرش بافی موجب شده است فرزندان در کنار مادران بتوانند به تدریج با این هنر آشنا شوند و به حال خود رها نشوند.

انواری ادامه داد: در حوزه اقتصادی با مشاغلی که تعریف شده شما مددجویان می توانید با عزم ملی از دسترنج خود زندگی و خانواده را اداره کنید و اگر بتوانید با طرحهای جدید و ایده های نو خلاقیت های خود را نشان دهید از نظر اقتصادی نیز درآمدهای شما افزایش خواهد یافت.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: به منظور حمایت از مددجویان کمیته امداد بازریابی برای فروش فرش ها با جدیت پیگیری می شود.

وی اظهارامیدواری کرد: با حمایت های لازم برای بازاریابی فرش های دستبافت مددجویان بتوان زمینه رونق و توسعه هنر قالی بافی را در کمیته امداد بیش از گذشته توسعه داد.

https://shoma-weekly.ir/IyX4mA