سیاسی

اسناد نشان می دهد غرب انتخابات را فرصتی برای نفوذ می داند

آنها در صدد هستند پروژه نفوذ در بستر انتخابات را پیاده کنند. مجلس در جایگاهی نیست که غرب گرایان در آن قرار گیرند و مطابق با اهداف آمریکا در بخش تصمیم سازی کشور عمل کنند.
انتطار ملت ایران از شورای نگهبان این است که در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری برای جلوگیری از نفوذ عناصر دخیل، حامی فتنه و ساکت فتنه بدون توجه به هیاهوی سیاسی، تنها قانون را ملاک عمل قرار داده و حقالناس را در این مورد مد نظر قرار دهند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مجلس در جایگاهی نیست که غرب گرایان در آن قرار گیرند و مطابق با اهداف آمریکا در بخش تصمیم سازی کشور عمل کنند.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با آدینه تهران تصریح کرد: حضور اصحاب فتنه در انتخابات بازی در پازل نفوذ است که با دیوار محکم و استوار بصیرت مردم انقلابی و حکمت و دشمن شناسی مقام معظم رهبری مواجه شده است. مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه و هم در دیدار مردم قم فرمودند به جریان هایی و به لیستی رای میدهند که مومن به انقلاب و اسلام هستند و پایبند به استقلال کشور باشند و به لیست هایی که در واقع عناصر آن طرفدار غرب و آمریکا باشند و توجه شان به تحقق خواستههای غرب باشد رای نمیدهند. وی در ادامه افزود: ایشان مقایسه کردند بین این مجلس و برخی مجلسها در گذشته که آن مجلسها هم کاملاً درگیری هایشان متناسب با خواستههای غرب بوده است. در واقع گرایش نمایندگان آن به سمت غرب بود که منجر به اقداماتی شد که در نهایت به نفع دشمن تمام شد. بنابراین با این جهت دهی رهبر وظیفه مهم جامعه این است که با حضور حداکثری اولاً حق خود را در رابطه با مشارکت سیاسی حفظ کنند و دوم اینکه با بصیرت و هوشیاری افرادی را انتخاب کنند که طرفدار منافع غرب و نفوذپذیری نباشند و منافع ملی و آرمانها را ملاک قرار دهند. ترقی خاطرنشان کرد: این مسئله مانع توطئه هایی خواهد شد که از سوی برخی فتنه گران طراحی شده است. آنها در صدد هستند پروژه نفوذ در بستر انتخابات را پیاده کنند. مجلس در جایگاهی نیست که غرب گرایان در آن قرار گیرند و مطابق با اهداف آمریکا در بخش تصمیم سازی کشور عمل کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی متذکر شد: یکی از نشانههای این توطئه که اسناد آن هم بدست آمده و نشان میدهد پروژه نفوذ یک پروژه جدی است و باید مورد توجه قرار گیرد مقاله ولی رضا نصر مشاور سابق اوباما در امور ایران است که نشان میدهد غربیها انتخابات را فرصتی برای نفوذ میدانند. بنابراین برخی افراد که سعی دارند با توجه به سوابق فتنه گری به عرصه وارد شوند تلاش دارند با نفوذ به مرکز تصمیم سازی کشور دستگاه تصمیم گیری را در جهتی خاص سوق دهند. ترقی در پایان تاکید کرد: با وجود اینکه اطمینان داریم شورای نگهبان حساسیت لازم را به کار خواهد بست و به عناصر دخیل، حامی فتنه و ساکت فتنه اجازه نخواهند داد به دستگاه تصمیم گیری نفوذ پیدا کنند ولی انتطار ملت ایران این است که در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری برای جلوگیری از نفوذ این عناصر بدون توجه به هیاهوی سیاسی به پا شده تنها قانون را ملاک عمل قرار داده و حق الناس را در این مورد مد نظر قرار دهند.

https://shoma-weekly.ir/aKDbMe