بین الملل

اسد‌‌: سوریه به پایان بحران نزدیک است

بـشــار اســـد، رئیس‌جمهور سوریه در سخنانی به شکست توطئه‌های طــراحی شده علیه سوریه خبر داد و گفت که نظام سوریه موفق شده توطئه‌هایی را که در سوریه علیه این کشور طراحی شده شکست داده و به پایان خود نزدیک کند.

بـشــار اســـد، رئیسجمهور سوریه در سخنانی به شکست توطئههای طــراحی شده علیه سوریه خبر داد و گفت که نظام سوریه موفق شده توطئههایی را که در سوریه علیه این کشور طراحی شده شکست داده و به پایان خود نزدیک کند.

ایسنا به نقل از روزنامه الاخبار لبنان نوشت، رئیسجمهوری سوریه با تأکید بر اینکه سوریه در ناکام گذاشتن توطئهها علیه این کشور موفق عمل کرده است، اعلام کرد مخالفان سوریه در حال حاضر برای بقاء مبارزه میکنند. بشار اسد، رئیسجمهوری سوریه در دیدار با هیأتی از احزاب عربی که هفته گذشته به سوریه سفر کردند، اعلام کرد‌‌: گروههای مسلح داخل سوریه در حال حاضر وارد مرحله «بازی برای بقا» شدهاند و این به آن معنا است که مخالفان در حال حاضر تنها با هدف باقیماندن مبارزه میکنند. بنا به گفته یکی از اعضای این هیأت اسد همچنین تأکید کرده است، وی درخصوص اثبات عملکرد موفق نظام سوریه تأکید کرد‌‌: تحولات مهمی که در حال حاضر سوریه شاهد آن است و نیز درگیریهای نظامی که صورت گرفته سندی برای اثبات این مسئله است.

اسد ادامه داد‌‌: من جدا نسبت به این مسئله آسوده خاطر هستم چراکه دستاوردهای نظامی فراوانی وجود دارد که طراحان منطقهای و بینالمللی توطئهها و عاملان توطئهچینی علیه امنیت سوریه اهمیت استراتژیک آن را بهطور کامل درک میکنند.

اسد درباره شاخصه‌های دیگری که نشان‌دهنده پیروزی سوریه در درگیری‌های این کشور است، گفت‌‌: مواضع متفاوت و متناقض میان مخالفان سوریه تأکیدی است بر اینکه طرح آنها شکست خورده است.


https://shoma-weekly.ir/ZCcV98