سیاسی

اسدالله عسگراولادی:بیقرار خدمت بود

اسدالله عسگراولادی، تصریح کرد که تمام زندگی مرحوم عسگراولادی در جهت تلاش برای کمک به دیگران و حفظ دین بود.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، برادر مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، در جمع خبرنگاران با بیان این‌که برادرم 81 سال برای خدا و حفظ دین و کمک به مردم زندگی کرد، خاطر نشان کرد: سه روز پیش که من با ایشان ملاقات داشتم و حالشان خوب بود از من درخواست کردند که وی را به کمیته امام خمینی(ره) ببرم تا بلکه بتواند به کسی کمک کند. برادرم به من می‌گفت که چرا من را اینجا نگه داشته‌اید.

وی ادامه داد: در تمام 81 سالی که من با ایشان زندگی کردم، تمام زندگی ایشان از ساعت 6 صبح تا 10 شب تلاش برای کمک به دیگران و حفظ دین بود.ایشان از نوجوانی به دنبال روحانیت بودند و از سن 15 سالگی هر روز با نماز دیدار داشت و می‌گفت روزی که با روحانیون دیدار نداشته باشم، روز من نیست.

برادر مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی با بیان این‌که ایشان همچون پدرم در اول محرم به امام حسین(ع) پیوست، گفت: ان‌شاءالله ایشان عاقبت به خیر شوند، برایش دو رکعت نماز بخوانید که ان‌شاءالله سعادت برای او باشد.

وی در پایان به تشکر از مسوولین بیمارستان دی گفت: از همه مسوولین از جمله مدیریت و تمام کارکنان بیمارستان تشکر می‌کنم که در این 70 روز از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

https://shoma-weekly.ir/8WPhJl