سیاسی

استکبار ستیزی اجازه نمی دهد موتلفه اسلامی موافق مذاکره با آمریکا باشد

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: استکبار جهانی و ایالات متحده آمریکا و دولتمداران آمریکایی هیچ تغییری ایجاد نکرده اند چرا که آن‌ها انقلاب ما را به رسمیت نشناخته و تغییری در روش خود نداده‌اند لذا دلیلی برای مذاکره با آنها وجود ندارد.
 حبیب الله عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان امام و رهبری صبح امروز در دهمین نشست مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بزرگداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: حزب خداپسند دارای سه ولایت است؛ ولایت خدا،  رسول خدا و ولایت"الذین امنوا" لذا هر گاه جامعه ای این سه ولایت را داشته باشد، حزب الله است و هر گاه تحقق یابد پیروزی آنان قطعی است.

وی وحدت نیروهای سیاسی 30 تیر 1331 را تولی به ولایت و امامت دانست و ادامه داد: در 30 تیر 1331 روحانیت نقش به سزایی را ایفا می‌کند چرا که آیت الله کاشانی آن روز فتوایی صادر کرده و همه نیرو‌های سیاسی روز دوشنبه (30 تیر) را برای هر نوع کسب و کار ممنوع اعلام کردند.

*قوای سه گانه به فریاد اعتراض مردم توجه کنند

عسگراولادی به تظاهرات روز گذشته بازاریان اشاره و تصریح کرد: از قوای سه گانه می‌خواهیم به فریاد اعتراض مردم توجه کنند.

*اگر حزب نداشته باشیم جمهوریت حزب نوسان پیدا می‌کند

وی با بیان این مطلب که حزب باید در نظام برای خدمت سامان بگیرد، گفت: قرآن کریم دو دسته‌ای که در مقابل یکدیگر می‌جنگند را حزب الله و حزب الشیطان معرفی کرده است و کسانی که ولایت ندارند در دسته حزب الشیطان هستند لذا زمانی که به شعار امام (ره) مبنی بر جمهوری اسلامی رای دادیم باید حزب داشته باشیم و اگر حزب نداشته باشیم جمهوریت حزب نوسان پیدا می‌کند.

وی وجود حزب برای دولت اسلامی را مقبول خدا و برای اسلام ناب محمدی ضروری دانست و گفت: در موتلفه اسلامی مفتخریم که امام (ره) ما را برای تشکیل هیئت‌های مختلف هدایت کرده و بسیاری از راهنمایی‌ها را برای تشکیل هیئت‌های مذهبی 10 نفره تشویق کرد.

عسگراولادی به بیانات امام (ره) اشاره و خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) مطرح می‌کردند اکثریت باید اقلیت را قانع کنند اما در بسیاری از کشور‌ها اقلیت را ساکت کرده و اجازه صحبت به آن‌ها را نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: موتلفه اسلامی با کندی پیش می‌رفت چرا که درصدد عملیاتی ساختن سفارشات امام (ره) و قانع کردن اقلیت بودند.

عسگراولادی یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) ما را یاری کردند و امروز ولایت فقیه با ماست و اگر بگوید موتلفه را فراموش کنید فراموش خواهیم کرد.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری به اظهارات دو مجتهد جامع الشرایط مبنی بر مواضع مناسب حزب موتلفه اسلامی و نیز برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: آیا نظام پیر و فرسوده و از کار افتاده خواهد بود و اگر پیری نظام میسر است راه برون رفت از آن و راه تازگی انقلاب چه خواهد بود؟

وی با بیان این مطلب که برای دوری از پیری و فرسودگی چشم‌انداز خوبی را سامان داده‌ایم ادامه داد: چشم‌انداز خوب ما را کاملا در شرایط مناسبی قرار داده چرا که باید به سرعت به سمت چشم‌انداز حرکت کنیم لذا اگر استانی و شهرستانی این چشم‌انداز را ندارد باید این امر را مطالبه کند.

عسگر اولادی با بیان این مطلب که اسلام کهنه شدنی نبوده است افزود: امام برای سامان انقلاب و اسلام پیش رفت و در 92 سالگی همانند یک انسان 40 ساله فعال بود چرا که امام (ره) کهنه شدنی نبود و نمی شود .

عسگر اولادی جوانگرایی و توجه به جوانان را پوست‌اندازی حزب موتلفه دانست و اذعان داشت: توجه به نسل جوان و جوانان شایسته است لذا چینش اعضای شورای مرکزی باید به گونه‌ای باشد تا حرکتی برای جوان شدن حزب صورت بگیرد تا با نوسازی در جریان تعامل با انقلاب آماده شوند.

وی حزب موتلفه اسلامی را پیرو"الذین امنوا" دانست و ادامه داد: تا زمانی‌که به بازسازی و نوسازی نرسیم نمی‌توانیم به بازسازی نظام دست پیدا کنیم.

عسگر اولادی تصریح کرد: مگر استکبار جهانی و ایالات متحده آمریکا و دولتمداران آمریکایی تغییری در خود به وجود آورده‌اند و آن‌ها انقلاب ما را به رسمیت نشناخته و تغییری در روش خود نداده‌اند لذا دلیلی برای مذاکره با آنها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تا به بازسازی و نوسازی نرسیم نمی‌توانیم به بازسازی دست پیدا کنیم، اظهار داشت: شرط بازسازی و نوسازی این است که با هر نوع گرایش سکولار فاصله بگیریم چرا که باید از بی‌خدایی در نظام فاصله بگیریم و حزب می‌تواند در این باره نقشی شایسته داشته باشد لذا به فرموده مقام معظم رهبری حزب اگر بخواهد به معرفت برسد مطلوب و خوب است چرا که ایشان حزب به معنای کامل را برای گسترش فکر درست و اداره جامعه تایید کرده لذا باید به سرعت به این سمت پیش برویم و خود را آماده پذیرش مسئولیت کنیم .

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه ما استعداد‌های بزرگی در حزب داریم ادامه داد: استفاده از این استعداد‌ها باید هوشمندانه، با تدبیر و حوصله باشد.

عسگر اولادی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه اسلامی با انقلاب تولد یافته و با نفس گرم امام (ره) به انقلاب و نهضت اسلامی و طراوت حضور ایشان حیاط خود را ادامه داده تاکید کرد: تا انقلاب زنده است حزب دارای ویژگی‌های ذکر شده نیز زنده خواهد بود و لذا نگرانی از آینده حزب ندارم.

وی اظهار داشت: امید است جوانان مومنانه تر از ما حیات حزب را ادامه دهند چرا که به نقش تاریخی خود واقف هستند.


*بحث غنی سازی با شرط برداشتن تحریم ها قابل مذاکره است

وی با اشاره به اینکه بحث غنی سازی قابل مذاکره است اما با شرط برداشتن تحریم‌ها ادامه داد: موتلفه اسلامی نمی‌توان موافق معامله کردن غنی سازی باشد و ما موافق نیستیم مگر این‌که قبل از ورود به مذاکره تحریم‌ها را برداریم چرا که دیکته نویس این تحریم‌ها تعداد زیادی کلاهک اتمی دارد و حاضر نیست در هیچ نشستی در رابطه با خلع سلاح اتمی منطقه و جهان مذاکره کند.

حبیب الله عسگر اولادی در پایان خاطر نشان کرد: غنی سازی 20 درصد را به قول اینکه تحریم ها را برداریم نمی توانیم معامله کنیم و با این امر موافق نیستیم البته اگر مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکره و غنی سازی اظهار نظری داشته باشند تابع نظر ایشان هستیم.
https://shoma-weekly.ir/mrCyww