سیاسی

استکبار دنبال تحمیل برجام‌های بعدی به ایران است

دیپلماسی ایران می‌تواند به فوریت اثرگذار باشد و شکایت از آمریکا بر اساس مفاد برجام به سازمان ملل باید انجام بگیرد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، خروج ترامپ از برجام را قابل پیش‌بینی دانست که تحت تاثیر لابی صهیونیستی و سردمداران خام آل‌سعود انجام گرفته است.

محمد کرمی‌راد با مضحک خواندن ادعاهای نتانیاهو در زمینه موضوعات هسته‌ای ایران، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی از تصمیم نادرست ترامپ ابراز خوشحالی کردند.

نماینده اسبق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی فشار آوردن به ایران توسط آمریکا را یک سیاست نادرست ارزیابی کرد و افزود: هدف آمریکا تحمیل برجام‌های بعدی به ایران است که ایران باید با اتحادیه اروپا و کشورهایی که متوجه فعالیت هسته‌ای صلح‌آمیز ما هستند، یک فضای دیپلماتیک ترسیم کند.

وی موضع‌گیری روسیه را خوب عنوان کرد و با بیان اینکه چین می‌توانست موضع‌گیری بهتری داشته باشد، عنوان کرد: دیپلماسی ایران می‌تواند به فوریت اثرگذار باشد و شکایت از آمریکا بر اساس مفاد برجام به سازمان ملل باید انجام بگیرد.

کرمی‌راد با تاکید بر اینکه شورای امنیت سازمان ملل کفایت لازم برای اجرای قوانین بین‌المللی را ندارد، تصریح کرد: باید جنگ روانی را با گفتمان دقیق مدیریت کنیم.

این کارشناس مسائل بین‌المللی فشارهای امروز آمریکا را ناشی از اعتماد بیهوده دانست و تاکید کرد: اقدامات لازم باید در کشور در زمینه افزایش تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انجام بگیرد.

https://shoma-weekly.ir/WzqbCE