سیاسی

استقامت مردم ایران آینده ای روشن را نوید می دهد

مذاکرات 1+ 5 نشانه لطف الهی و استقامت مردم ایران است و این مهم با توسل های هموطنان به ائمه معصومین(ع)و تحمل دشواری ها صورت گرفت و آینده ای روشن را نوید می دهد.
به گزارش ایرنا، علاءالدین میرمحمد صادقی رئیس خانه معدن ایران نیز اظهار داشت: مذاکرات 1+ 5 نشانه لطف الهی و استقامت مردم ایران است و این مهم با توسل های هموطنان به ائمه معصومین(ع)و تحمل دشواری ها صورت گرفت و آینده ای روشن را نوید می دهد.

وی اضافه کرد: تشکلهای بخش معدن نیازمند هماهنگی و همفکری بیشتری هستند و چنانچه این مساله بروز پیدا کند، مسئولان نیز توجه بیشتری به تشکل ها خواهند داشت.

میرمحمد صادقی، فعالیت انفرادی در بخش معدن را ناموفق دانست و گفت: همگرایی لازمه تلاش در این بخش است و دولت یازدهم از حضور بخش خصوصی در عرصه های مختلف استقبال می کند.

وی با بیان آنکه اتاق ایران جایگاه و پایگاه اصلی بخش خصوصی کشور است، گفت: براساس قانون هر شهری در کشور می تواند دو نماینده در حوزه معدن در اتاق داشته باشد و تهران با انتخاب چهار نماینده مربوط به معادن باید در این عرصه فعال باشد.

میرمحمد صادقی افزود: هرگاه فعالان عرصه معدن درشهرستانها در انتخابات اتاق ایران مشارکت نداشته باشند، جایگاه آنان در اختیار صنعتگران و بازرگانان قرار می گیرد.

وی پیش بینی کرد: انتخابات مربوط به اتاق ایران در بهمن ماه امسال برگزار شود و از معدنکاران خواست در این برنامه مشارکت جدی داشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/iw0Mgr