سیاسی

استفاده از مدیران غیرانقلابی نقطه ضعف دولت روحانی است/ امیدهای کاذب به مذاکرات از بین رفت

از بُعد داخلی نیز برخی که می‌گویند چنانچه با آن‌ها مذاکره کنیم، چنین و چنان می‌شود، این امید کاذب آنان یا از بین رفته و یا در حال از میان رفتن است، اما مذاکرات یک راستی‌آزمایی آمریکایی‌ها بود که بسیاری از مسائل را برای همگان روشن کرد.
 اسدالله بادامچیان در سفر به شیراز در جمع اعضای مرکزی حزب موتلفه اسلامی استان فارس که به‌ مناسبت میلاد سراسر نور حضرت علی‌ بن موسی‌الرضا (ع) در ساختمان این حزب در شیراز صورت گرفت، اظهار داشت: دولت حجت‌الاسلام روحانی مانند دیگر دولت‌ها نیز دارای نقاط ضعف و قوتی است که امیدواریم با یاری خداوند متعال و تأییدات مقام معظم رهبری در سال دوم خدمت خود که سرنوشت‌سازترین سال هر دولتی است بتواند نقاط ضعف خود را از میان بردارد.

وی، تجدیدنظر در بعضی از موارد لازم، اجرای طرح بهداشت و درمان، جلوگیری از افزایش نرخ ارز و مسکن و حتی مقداری پایین آوردن آن و مواضع خوب در قبال مسئله غزه را از نقاط قوت دولت روحانی دانست و ادامه داد: قرار دادن برخی از اصلاح‌طلبانی که سابقه مدیریتی بسیار ضعیفی دارند و هرجا که مسئولیتی پذیرفته‌اند نشان داده‌اند که توانایی لازم را ندارند؛ به‌ ویژه کسانی که تفکرات لیبرالی و مغایر با دیدگاه‌های اصیل انقلاب و اصول فقاهتی اسلامی دارند و به‌ یقین نمی‌توانند مدیر انقلابی باشند از نقاط ضعف دولت فعلی است.

این انقلابی کهنه‌کار همچنین نحوه اجرای سبد کالا و هدفمندی یارانه‌ها را نیز از دیگر نقاط ضعف دولت روحانی دانست.

بادامچیان، مذاکره با آمریکا را از نگاه داخلی و خارجی تبیین و تصریح کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها امروز نیازمند مذاکره با ما هستند، چراکه بیش از 30 سال در تحریم قرار دادن ما نتیجه‌ای را عاید آن‌ها نکرده و این را به‌ خوبی می‌دانند که به جایی نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: از بُعد داخلی نیز برخی که می‌گویند چنانچه با آن‌ها مذاکره کنیم، چنین و چنان می‌شود، این امید کاذب آنان یا از بین رفته و یا در حال از میان رفتن است، اما مذاکرات یک راستی‌آزمایی آمریکایی‌ها بود که بسیاری از مسائل را برای همگان روشن کرد.

بادامچیان تصریح کرد: مذاکرات نه برای ما امید ایجاد می‌کند و نه ترسی را از انجام آن داریم.

به گزارش فارس، اسدالله بادامچیان در سفر خود به شیراز پس از زیارت حرم‌های مطهر موسی‌بن جعفر شاه‌چراغ (ع) و سید علاءالدین حسین (ع) به دیدار نماینده ولی فقیه در استان فارس و سپس تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی رفت و با حضرات آیات ایمانی و دستغیب پیرامون مسائل جاری کشور به گفت‌وگو پرداخت.


https://shoma-weekly.ir/jKOHGf