سیاسی

استراتژی اصلاح طلبان تکثر اصولگرایان است

در طرف مقابل استراتژی اطلاح طلبان بر تکثر کاندید هاست وهمواره دوستان مارا هم ترغیب وتشویق میکنند تا به صحنه بیایند و کاندید شوند واین هوشیاری فعالین اصولگرا را می طلبد.
 احمد علی مقدم دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان و از شخصیت های با سابقه سیاسی استان که او را با صحبت های صریحش می شناسیم و به تازگی نیز عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی کشور هم شده است در گفتگویی صریح با ما پس از انتقاد از ورود زود هنگام اصلاح طلبان به عرصه های انتخاباتی عنوان کرد پیروزی انتخابات مجلس آینده از آن اصولگرایان خواهد بود و همچنین از اتفاقات اخیر شورای شهر کرمان اعلام نارضایتی کرده و انتخاب شهردار را شایسته سالارانه ندانست .

آنچه در زیر میخوانید نظرات احمد علی مقدم است که با ما در میان گذاشت :

به نظر شما فضای حاکم تبلیغاتی برای انتخابات مجلس در بین طیف های سیاسی چگونه است ؟

شورای اصول گرایی در بحث انتخابات در همه جنبه ها تلاش وفعالیت خود را آغاز کردند، متاسفانه اصلاح طلبان زودتر از موعد شروع کردند به فعالیت در زمینه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی کردند و وابستگان دولت نیز در این زمینه اورودکرده و از موقعیت دولتی خود استفاده کرده اند که این برخلاف قوانین است .

درخواست ما ازهمه مسئولین اجرایی این است که در زمینه تبلیغات انتخاباتی ورود پیدا نکنند ودستگاه های نظارتی با افرادی که در مناصب دولتی هستند در زمینه ورود به تبلیغات انتخاباتی برخورد جدی شود.

به نظر شما وضعیت طیف های سیاسی استان کرمان در این برهه از زمان چگونه است؟

تمام تلاش وهم وغم اصولگرایان وموتلفه اسلامی ایجادوحدت و یکپارچگی است در زمینه اینکه هر آنچه را که شورای اصول گرایی به اتفاق نظر برسد تبعیت کند. روندی که شورای اصولگرایی در پیش گرفته است روندی رو به جلو است که خوشبختانه با موفقیت هم همراه بوده است.

اصول گرایان درزمینه انتخابات استان دارند به یک وحدت میرسند که امیدوارهستیم این وحدت حداکثری باشد و درخواست ما از دوستان اصولگرا این است که اگر احساس تکلیف می کنند در حوزه های انتخاباتی روی یک نفر تمرکز کنند.

در طرف مقابل استراتژی اطلاح طلبان بر تکثر کاندید هاست وهمواره دوستان مارا هم ترغیب وتشویق میکنند تا به صحنه بیایند و کاندید شوند واین هوشیاری فعالین اصولگرا را می طلبد.

بحمدالله فضای انتخاباتی در استان کرمان در همه حوزه های انتخابی بر اساس گفتمان اصولگرایی است .

بنده تقاضا دارم از همه کاندیدها وهواداران آنها که اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند واز بداخلاقی های انتخاباتی پرهیز کنندچرا که مردم فهیم وآگاه ما این بداخلاقی ها را رصد میکنند وبه این گونه افراد رای نخواهند داد.

ما از دستگاه اجرایی استان گله مند هستیم چرا که استاندار محترم با شدت زیادی نسبت به تشکیل کارگروه سیاسی اقدام کردند که ماحصل آن منجر به تصویب منشور اخلاق انتخاباتی شد اما متاسفانه پس از تصویب منشور آن طور که باید وشاید به آن عمل ودنبال نشد بجز یکی دوجلسه خیلی کمرنگ .

من در مجموع اعتقاد دارم که در این انتخابات دهم پیروزی از آن اصولگرایان می باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که شما اخیرا عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در کشور شده اید این شورا در مسیر انتخابات چه اهدافی را دنبال میکند؟

موتلفه اسلامی از حدود 15 الی 14 ماه قبل تمام تلاش خود را درجهت وحدت اصولگرایان کشور بالاخص وحدت با جبهه پایداری، ایثار گران و رهپویان بکار برده است و بحمدالله تاکنون پیشرفت های خوبی هم داشته است وهم اکنون تمام تلاش خود را برای اینکه همه گروه های اصولگرا رازیر یک چتر قرار دهد بکار بسته است.

نظر شما در مورد اتفاقات اخیر شورای شهر چیست؟

روند شورای شهر بر این بود است که وارد مسائل سیاسی نشود ولی متاسفانه با همت دستگاه های اجرایی شورای شهر هم در زمینه مسائل سیاسی ورود پیدا کرده است که در نهایت منجر به تغیراتی در شهرداری وشورای شهر گردید.

من اعتقاد دارم که شورای شهر در انتخاب شهر دار به شایسه سالاری توجهی نکرده است .

https://shoma-weekly.ir/CgaWoa